Mä olen suklaapervo. Suklaakastiketta iholle ja slurps.Pekoniperwot
Suklaaperwo jäätelöperwo & hmmMä olen suklaapervo. Suklaakastiketta iholle ja slurps.
Noi villiinty kun mainitsin pekoniorgasmintäällähän on alkanu aivan hervoton perwåilu heti ku mää oon ollu muutaman päivän tauolla
no onne willikoitaNoi villiinty kun mainitsin pekoniorgasmin
Suklaaperwo jäätelöperwo & hmm
minen villiintynyt kun aloin nielemään ruokaa alas ennenkun se nousee ylösNoi villiinty kun mainitsin pekoniorgasmin
Mikäs sut saanu taukoilee?täällähän on alkanu aivan hervoton perwåilu heti ku mää oon ollu muutaman päivän tauolla
nimenomaan näin, se löllöpekoni on pahaaminen villiintynyt kun aloin nielemään ruokaa alas ennenkun se nousee ylös
mutta asiaan...JOS mä söisin pekonia, se pitäis olla to-del-la rapsakan rupsakkaa eli ei sais olla yhtään pehmeetä löllökohtaa missään, muuten lentää laatta
Juu ei mitään vetelää tietenkäänminen villiintynyt kun aloin nielemään ruokaa alas ennenkun se nousee ylös
mutta asiaan...JOS mä söisin pekonia, se pitäis olla to-del-la rapsakan rupsakkaa eli ei sais olla yhtään pehmeetä löllökohtaa missään, muuten lentää laatta
sama ko ennenki eli perskärpäsetMikäs sut saanu taukoilee?
irlissä ja veispuukissaRuutis
*istua nasahtaa sarkapöksy syliin* Missäs sitä ollaan oltu, tähän asti kysyn vaan?
ja sitten sun tuli meitä tyttöjä kova ikävä joten löysit tiesi takaisin tänne..eikö niin?????sama ko ennenki eli perskärpäset
Ei vetelää ei...ja nyt ajatus harhautu....just kun pääs ei vetelän makuun ja nyt sit ole sitäkään....Juu ei mitään vetelää tietenkään
Joo,ei vetelääJuu ei mitään vetelää tietenkään
Arggg Emmerdalea ei tuu
Itteekin vähän huvittais, mutta ollaan leikkikiellossa jonkin aikaa lääkärin käskystäEi vetelää ei...ja nyt ajatus harhautu....just kun pääs ei vetelän makuun ja nyt sit ole sitäkään....