Nuista muuvseista päätellen ne on ollu esillä jo kaaauan ...jatkakaa
Nuista muuvseista päätellen ne on ollu esillä jo kaaauan ...jatkakaa
..no eikö tuo viimosia hetkiä vetele näin tahvanana ...tosin jotkut jatkavat fiilistelyä vielä Nuutille asti...Jokohan se joulu olis jo kohta menny?
jo, aletaan valmistautumaan uuteen vuoteenJokohan se joulu olis jo kohta menny?
On se, usko muaJokohan se joulu olis jo kohta menny?
*istahtaa viekkuun - sori, pöwwö on tosi märkänä vaikka kuivasin - ja laskee kans varpaansa*
Ei oo, usko mua tiptap tiptap tipetipe tiptiptap
tuossahan nuo töpöttää..lämpösinä ja pieninä*istahtaa viekkuun - sori, pöwwö on tosi märkänä vaikka kuivasin - ja laskee kans varpaansa*
..mulla on kaikki tallella*huokaisee*, onhan sullaki.......
Pitää vielä kokkailla huomista ruokaa osittain valmiiksi. Murunen saa sit ruokaa kun olen töissä. Mun teini siis.
onko joulusapuskat jo syöty vaiPitää vielä kokkailla huomista ruokaa osittain valmiiksi. Murunen saa sit ruokaa kun olen töissä. Mun teini siis.
Teini ei syö sitä olleskaan. Lootaa on vielä mut mulle ei maistu. Joulusapuskan nauttiminen alkaa aina työpaikalla.onko joulusapuskat jo syöty vai
meni jo 3 päivää sitten mut sapuskaa on viel viikoksiJokohan se joulu olis jo kohta menny?
no niimpä tietenkituossahan nuo töpöttää..lämpösinä ja pieninä
mahottoman väsy olo ollut koko päivän...koko ajan tekis mieli vaan antaa vetää viikseen
Mulla ainakin meni jo. Onneks seuraavaan on pitkä aika.Jokohan se joulu olis jo kohta menny?
..no miten en yhtään epäile että hiukan ois väsyä oloa kun et nuku just koskaan...silloin pitää nukkua kun nukuttaa, näkee niitä kivoja uniakin...tuossahan nuo töpöttää..lämpösinä ja pieninä
mahottoman väsy olo ollut koko päivän...koko ajan tekis mieli vaan vetää unta palloon
nukuin mä tänäänkin 2x päikkärit..no miten en yhtään epäile että hiukan ois väsyä oloa kun et nuku just koskaan...silloin pitää nukkua kun nukuttaa, näkee niitä kivoja uniakin...
Päikkärit on eri asia kuin kunnon yöunet ...nukuin mä tänäänkin 2x päikkärit
Mulla ei tuu koskaan menkkaränkkää, oon tasasen ränkkä aina