Mä tulin eilen himaan, muuten iha jees. Tuu sä tänne, ku sul on kulkuneuvo.tuu tänne ku oot jo melkein naapuris
Mä tulin eilen himaan, muuten iha jees. Tuu sä tänne, ku sul on kulkuneuvo.tuu tänne ku oot jo melkein naapuris
PerjantainaMulla ei oo kuukkelivapaata
mut ei ajokuntoa. aattona olin espoossa töissä mut sää olit muuallaMä tulin eilen himaan, muuten iha jees. Tuu sä tänne, ku sul on kulkuneuvo.
mandariini peppu?peppu
mandariiniMikä sen suomilainen nimi on?
splitBanaani
Aikuisen elämässä on paskinta se, et mitään ei voi suunnitella tai sopia ilman kalenteria. Olin niin kade edellisessä kaupungissa, ku kuuntelin ku yks about alakouluikänen poika soitti kaverilleen, et "moi voiks ol tänää, okei tuuks meille?"mut ei ajokuntoa. aattona olin espoossa töissä mut sää olit muualla
älkäämme tulko aikuisiksiAikuisen elämässä on paskinta se, et mitään ei voi suunnitella tai sopia ilman kalenteria. Olin niin kade edellisessä kaupungissa, ku kuuntelin ku yks about alakouluikänen poika soitti kaverilleen, et "moi voiks ol tänää, okei tuuks meille?"
Ite oot silleen et "moi, ois kiva nähä joskus, mulle kävis tiistaiaamupäivä tai perjantai-ilta, ai no mul on sillon lapset, ai sul on sillon lapset, ai sä oot töissä, ai mä oon jo sopinu et meen pertti-liisan tykö ku meil on yhtä aikaa vapaata, ai sä oot sillo reissus, ai mul on sillon koulua, no sovitaanko alustavasti ens vuoden syyskuulle ja soitellaan vaik lähemmin miten onnistuis".
No ei tietenkään muuten, mut kalenterielämältä on vaikea tai mahdotonm välttyä jos a) on opiskelemassa, b) töissä tai c) perheellinen.älkäämme tulko aikuisiksi
Itse sanon kaikkia mandariineiksi. Kaikkein pyörein ja pehmein huulilla.Jos pyörittelet sanoja satsuma ja klementiini hetken suussasi, niin pääsyt varmaan toteamaan satsuman olevan eksoottinen, pyöreä ja pehmeä sana. Klementiini taas on kulmikas, kylmä ja kankea sanaksi.
Tulitikut ja kaljat esiin.. juhuuuu..Saunaan, mars!
..nyt kannattaa teijenkin viihtyä oikein kunnolla ..!*puistuu pyyhkeen kera*
Miks?teidän kaikkien kannattaa huomata et nuoret leijonat aloittaa pelinsä tänään. klo24.00 tv2
Kiitos! Samat sinne.Epekille kans hyvät joulut näin hiukan myöhässä.
Nuista muuvseista päätellen ne on ollu esillä jo kaaauan ...jatkakaaTulitikut ja kaljat esiin.. juhuuuu..
sinä itekkö tuossa sheikkailet,?Nuista muuvseista päätellen ne on ollu esillä jo kaaauan ...jatkakaa
...nöölyp, mä olin viihtymässä saunassa...toihan on Lunis tossa räkätaudissaan vispaamassa ....lämmittää kalijaansa haarovälissään...taitaa tosin tykätä vaahdosta enempi...sinä itekkö tuossa sheikkailet,?