Ota satsuma.Ny ei tissit, eikä piparit auta
Ota satsuma.Ny ei tissit, eikä piparit auta
*halaaruttaan*Ny ei tissit, eikä piparit auta
Pitsi, koska mennään juomaan kaljaa?Mikäs päivän niin pilasi?
..se on se klementiini*sipisee*Ota satsuma.
Tiedän tunteen. Itse oisin mieluummin antanut porata vaikka kaikkia hampaita puuduttamatta kuin lähtenyt tänään anoppilaan. Siellä oli koko meidän kööri ruttunaamasta lähtien ja lähes samanlainen porukka äijän sisaruksiltaIsäpappa, ku soitti jo aikasi aamusta, että on jo matkalla tänne, hakee mut sinne syömää, vaikkei mitää oltu edes sovittu. Perkele en millää ois jaksanu pilata päivää siellä
Niinkö luulet?Ny ei tissit, eikä piparit auta
Heti kun keretäänPitsi, koska mennään juomaan kaljaa?
Satsuma on helpompi kirjottaa...se on se klementiini*sipisee*
Mul on esim. nyt koko viikko lapsivapaataHeti kun keretään
Kivaa työpäivää sulleHuomenna töihin.
...oliko tämä joku..toffeismi tai jotainSatsuma on helpompi kirjottaa.
LuulinNiinkö luulet?
tuu tänne ku oot jo melkein naapurisPitsi, koska mennään juomaan kaljaa?
Mulla ei oo kuukkelivapaataMul on esim. nyt koko viikko lapsivapaata
Jos pyörittelet sanoja satsuma ja klementiini hetken suussasi, niin päädyt varmaan toteamaan satsuman olevan eksoottinen, pyöreä ja pehmeä sana. Klementiini taas on kulmikas, kylmä ja kankea sanaksi....oliko tämä joku..toffeismi tai jotain
Ole oman elämäsi kuukkeliMulla ei oo kuukkelivapaata
..no jos kunnolla veivataan, niin molemmat on mun suun makuisia. Toki satsuma on hivenen pehmeämpi, tosin keskellä oleva konsonanttikaksikko napsauttaa kovana kun taas klementiinissä alku on rouheen kova mutta pehmeytyy ja kaareutuu lopussa ihunan naiselliseksiJos pyörittelet sanoja satsuma ja klementiini hetken suussasi, niin pääsyt varmaan toteamaan satsuman olevan eksoottinen, pyöreä ja pehmeä sana. Klementiini taas on kulmikas, kylmä ja kankea sanaksi.
MandariiniJos pyörittelet sanoja satsuma ja klementiini hetken suussasi, niin pääsyt varmaan toteamaan satsuman olevan eksoottinen, pyöreä ja pehmeä sana. Klementiini taas on kulmikas, kylmä ja kankea sanaksi.
Mikä sen suomilainen nimi on?Mandariini
No, tietysti pikku-appelsiini.Mikä sen suomilainen nimi on?
PuolukkaMikä sen suomilainen nimi on?