yle areenasta näkee kuukauden luultavasti.Nauhota ne
yle areenasta näkee kuukauden luultavasti.Nauhota ne
Samanlaisen ku mä. Kiltti, rauhallinen ja mukava. Suuttuessaan susi.awww...tässäpä tälle vuodelle tavoitetta..hommata Majurille oma Justiina, mutta sellanen joka puolustaa Majuria, eikä heiluta sitä kaulinta Majuria vastaan
mä olen suuttuessani sellanen villikissanpentu...paljon sähinää ja uhoo...mutku oon niin pieni (kiltti ), vastustaja saa vaan hyvät naurut ja mä menen pois tilanteesta..tai ainakin pyrin poistumaan ja koitan rauhotella toista osapuolta puhumallaSamanlaisen ku mä. Kiltti, rauhallinen ja mukava. Suuttuessaan susi.
Mä huudan ja sanon jotakin vähemmän kivaa.mä olen suuttuessani sellanen villikissanpentu...paljon sähinää ja uhoo...mutku oon niin pieni (kiltti ), vastustaja saa vaan hyvät naurut ja mä menen pois tilanteesta..tai ainakin pyrin poistumaan ja koitan rauhotella toista osapuolta puhumalla
mutta sitten kun v***uunnun, multa tulee suusta kaikki valitut sanat ja vähän enemmän uhoo ennenkun alan rauhottelemaan tilannetta
ja kaiken tuon tein punkun vaikutuksen alaisena, ilman että tossa vaiheessa ees muistin olleeni täällä..mutta sain kiusata epekiä sen lisäksi _hyvällä_ musiikilla ainaki!!! mokoma varmaan itki itsensä uneen tuhman Ellusen takiaelluselle 14000 onnittelut
mä en ees tienny mikä on sträppäri ennenkun opin sen täältä ja senkin opin arvaamalla...hitsin hitsi, turmelitte viattoman naisenOlipa unet taas. Joku yritettiin murhata kartanossa. Vehtasin kartanossa asuvan miehen kanssa. Sain selville kuka yritti murhata. Panin sträppärillä jotakin seksyä naista.
Heräsin oohon.
sitten sä makaat siinä lattialla...selälläänTelkussa tulee ortodoksinen palvelus. Siellä ei ole tuoleja. Entä jos on sellainen selkäsairaus että ei voi seistä paikoillaan kipujen takia?
on siellä muutama penkki missä huonojalakaiset tai -selkäset voi istuaTelkussa tulee ortodoksinen palvelus. Siellä ei ole tuoleja. Entä jos on sellainen selkäsairaus että ei voi seistä paikoillaan kipujen takia?
Jossain nurkassa.sitten sä makaat siinä lattialla...selällään
mä en ees tienny mikä on sträppäri ennenkun opin sen täältä ja senkin opin arvaamalla...hitsin hitsi, turmelitte viattoman naisen
on kyllä vaikea uskoa että olisit ollut joskus viatonmä en ees tienny mikä on sträppäri ennenkun opin sen täältä ja senkin opin arvaamalla...hitsin hitsi, turmelitte viattoman naisen
Kiitoson kyllä erittäin helppo uskoa että olet edelleen viaton
ei tossa näy mtnMulle tämä jos voitan veikkauksessa.
Ei toiminut.
Nytei tossa näy mtn
Mikä on olo?Huomenta murut.
Voihan George taas yks menetetty muusikko. Aikamoiset bileet taivaassa.
Täällä henkäillään kovasti, ei saanu nukuttua kunnolla,ku oli paska olo.