Höpö höpöKukaan kestä mua.
Höpö höpöKukaan kestä mua.
No miksei kestäis?Kukaan kestä mua.
Paskapuhetta.Kukaan kestä mua.
Mä olen niin vaikea ihminen.No miksei kestäis?
Noin sitä pitää, just tolla asenteellaJoo en anna periks. paistikin on uunissa.
Kaikki ihmiset on joskus vaikeita, se on ihmisen luonne Nyt et anna romantiikalle periksi nainen!!!Mä olen niin vaikea ihminen.
*en tyksi mutta en alapeukuta*Luovutin jo. Mä elän enää unissa.
Noin sitä pitää, just tolla asenteella
Kaikki me ollaan vaikeita joten eläpä omi moista ominaisuutta !Mä olen niin vaikea ihminen.
Se on muuttunut vuosien varrella. Taivas alkaa maan pinnalta nykyään:Huomenta murut.
Voihan George taas yks menetetty muusikko. Aikamoiset bileet taivaassa.
Joo tossa biisissä on just sitä asennetta mikä vie muaKIN eteenpäinTuli tää biisi mieleen.
Tuo video tuo mieleen muistoja mitä en halua muistaa.Joo tossa biisissä on just sitä asennetta mikä vie muaKIN eteenpäin
apua, joulu on ohi ja mun tekee mieli kronklailla viestejä kun tontutkin nukkuu taas talviuntaan ens jouluun!!!! *kihisee niin että masussa tuntuu**en tyksi mutta en alapeukuta*
Aukase silmät ja elä, oikeesti
Ettei jää mitään huomaamatta ..ja kokematta.
Mulle taas sellasia mitkä haluan aina muistaaTuo video tuo mieleen muistoja mitä en halua muistaa.
Anna mennä vaan !apua, joulu on ohi ja mun tekee mieli kronklailla viestejä kun tontutkin nukkuu taas talviuntaan ens jouluun!!!! *kihisee niin että masussa tuntuu*
mutku en kronklaa!!!!
Tsot tsot..apua, joulu on ohi ja mun tekee mieli kronklailla Boobista kun tontutkin nukkuu taas talviuntaan ens jouluun!!!! *kihisee niin että masussa tuntuu*
mutku en kronklaa!!!!
täällä tuulee ja sataa vettä kaatamalla..mä menen nukkumaan päiväunet, että saan tän päänsäryn (jonkinsortin punkkukrapulan) veke...vettäkin olen juonut jo litran joten nyt ei kroppa ainakaan kärsi kuivuudestaAurinko yrittää paistaa.
Jos ei halua vierasta niin sitten ei ole sitäkään.aivan yliarvostettua tollaset rakkaudet
seksi on tärkeempää