The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Samanlaisen ku mä. Kiltti, rauhallinen ja mukava. Suuttuessaan susi.
mä olen suuttuessani sellanen villikissanpentu...paljon sähinää ja uhoo...mutku oon niin pieni (kiltti:barefoot: ), vastustaja saa vaan hyvät naurut ja mä menen pois tilanteesta..tai ainakin pyrin poistumaan ja koitan rauhotella toista osapuolta puhumalla :oops:

mutta sitten kun v***uunnun, multa tulee suusta kaikki valitut sanat ja vähän enemmän uhoo ennenkun alan rauhottelemaan tilannetta:ninja:
 
Boobabe
mä olen suuttuessani sellanen villikissanpentu...paljon sähinää ja uhoo...mutku oon niin pieni (kiltti:barefoot: ), vastustaja saa vaan hyvät naurut ja mä menen pois tilanteesta..tai ainakin pyrin poistumaan ja koitan rauhotella toista osapuolta puhumalla :oops:

mutta sitten kun v***uunnun, multa tulee suusta kaikki valitut sanat ja vähän enemmän uhoo ennenkun alan rauhottelemaan tilannetta:ninja:
Mä huudan ja sanon jotakin vähemmän kivaa. :oops:
 
Boobabe
Olipa unet taas. Joku yritettiin murhata kartanossa. Vehtasin kartanossa asuvan miehen kanssa. Sain selville kuka yritti murhata. Panin sträppärillä jotakin seksyä naista. :eek:
Heräsin oohon.
 
  • Tykkää
Reactions: ruuttis
Olipa unet taas. Joku yritettiin murhata kartanossa. Vehtasin kartanossa asuvan miehen kanssa. Sain selville kuka yritti murhata. Panin sträppärillä jotakin seksyä naista. :eek:
Heräsin oohon.
mä en ees tienny mikä on sträppäri ennenkun opin sen täältä ja senkin opin arvaamalla...hitsin hitsi, turmelitte viattoman naisen:notworthy:
 
Huomenta murut.
Voihan George :confused: taas yks menetetty muusikko. Aikamoiset bileet taivaassa.

Täällä henkäillään kovasti, ei saanu nukuttua kunnolla,ku oli paska olo.
 
  • Tykkää
Reactions: Boobabe
Huomenia:)*hipsii paikalle kikkurapöwwökasansa kera*...

Meni yöunet sitten vissiin harakoille kun pisti ketturoittamaan ja siihen jossain vaiheessa urvahdin johonkin höttöön...no ei haittaa vähät unet - näitä voi kehuakaan kun Ellu mennee vielä piikasemmilla:D, senkin duracell- pupu:love: - mutta onneksi on edessä elbailu eli kalsaripäivää (y). Ihania tämmöset vain olemis- päivät, täällä ainakin nautitaan :)...

Ai ni, uus tonniluku - onnea korkkaajalle :)*ojentaa kukkapuskaa*!
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä