no mutku en ees oo ollut viimeyönä siveetön, tänään vaan on tullut maisteltua suklaata ja se sokeri saa mut uniseksNukkuisit öisin siveettömän riekkumisen sijaan niin olisit päivisinkin pirteämpi
just laitoin.Laitetaanko sauna lämpiämään
No on se sitten täälläkin laitettavajust laitoin.
just söin kokonaisen 10kg:n kinkun .
minäkait jo kylyvin, kohta pitäs alkaa kattelemaan että jäikö eiliseltä mtn jouluruokiaLaitetaanko sauna lämpiämään
Täältä saa hakea lisää jos ei löydyminäkait jo kylyvin, kohta pitäs alkaa kattelemaan että jäikö eiliseltä mtn jouluruokia
no mutku en ees oo ollut viimeyönä siveellinen, tänään vaan on tullut maisteltua tappivanukasta ja se sokeri saa mut tuhmaksi
En syö enää suklaata, ei ees tee mieli ennää...nyt maistuu vaan vanukas ja .....
*haukottelee* Nii-i just, hyvä että olet kanssani samaa mieltäNiinpä niin
Nouse vaan, keitin jo kahviikiNousisko jo sängystä? Nukuin vajaa 2h.
Mitä turhia, kohta pääsee yöunilleNousisko jo sängystä? Nukuin vajaa 2h.
OihNouse vaan, keitin jo kahviiki
muikun mätiä voisit laittaa parikaan sattaa rammia mun yyvee-lootaanTäältä saa hakea lisää jos ei löydy
Kelpaisko kotikalja myös? Sitä olis yllin kyllin myös .muikun mätiä voisit laittaa parikaan sattaa rammia mun yyvee-lootaan
mä maistoin eilen lohenmätiämuikun mätiä voisit laittaa parikaan sattaa rammia mun yyvee-lootaan
mä maistoin eilen vanukastappia
Mille maistui?mä maistoin eilen lohenmätiä
En oikein tykännyt..ensiks maistui ihan ookoolta mutta sitten ne napsahteli puhki ne mädit ja meinas tulla puklu varsinkin kun pojat vielä virnuili vieressä kuinka äiti syö syntymättömiä kalanpoikasiaMille maistui?
Mulle ei kans oikein maistu mätiEn oikein tykännyt..ensiks maistui ihan ookoolta mutta sitten ne napsahteli puhki ne mädit ja meinas tulla puklu varsinkin kun pojat vielä virnuili vieressä kuinka äiti syö syntymättömiä kalanpoikasia