Eiks toi sun rohviilin äijä ole satusetä Kalle Päätalon maisemista? Se joka muuras sen kuuluisan muurinkin joka vissiin edelleen ettii paikkaansa
katoppa vaikka tuota minun rohviilikuvvaa, näkyykö siinä jotain knapsuja muovihaalareita?
Vitut täällä tai siellä mitään lunta oleelä kysele jos vastaukset ei kelpaa
ei vainen, kyllä erillispuvullaki pärjää jos haluaa että pulkkamäessä menee lunta selkään
sarkapukuapas
Aika läheltä liippaa mutta ei ole Korpi-Antta tuossa kuvassa. Paikkaasa hakeva uuni on purettu ja sen sijalle muurarimestari Veijo J. muurata näppäsi kallion päälle uunin joka ei hae sijjaasa.Eiks toi sun rohviilin äijä ole satusetä Kalle Päätalon maisemista? Se joka muuras sen kuuluisan muurinkin joka vissiin edelleen ettii paikkaansa
sitä tulee yhtä koska tosi paljoVitut täällä tai siellä mitään lunta ole
ai sinne tehtiin uus muuri? höhAika läheltä liippaa mutta ei ole Korpi-Antta tuossa kuvassa. Paikkaasa hakeva uuni on purettu ja sen sijalle muurarimestari Veijo J. muurata näppäsi kallion päälle uunin joka ei hae sijjaasa.
ai mitä tulee yhtä koska ja tosi paljon?sitä tulee yhtä koska tosi paljo
sano mun sanoneen
no sirahvilassa lunta mutta sitä en kerro mitä tänään tulee ruutilassaai mitä tulee yhtä koska ja tosi paljon?
mukana ku peräpukamaPistetääs kolehti pystyyn niin mää ostan auton
Heittämällä mahtuis, ku mahtu edelliseenki micraan.
eli ei muutako micra kaupoille, se ei vissiin hörpi pensaakaan ihan järkyttäviä määriä?Heittämällä mahtuis, ku mahtu edelliseenki micraan.
mut leimattiin aikoinaan duck's tattoossa, vieläkö lie hengissäMä tsekkailen muute tässä just tatuointimestoja ja kartotan vaihtoehtoja mihin lähtisin varaamaan aikaa
Ainaki noi vanhemmat micrat kulkee iha pyhällä hengellä.eli ei muutako micra kaupoille, se ei vissiin hörpi pensaakaan ihan järkyttäviä määriä?
millasen meinaat ottaa ja minne?Mä tsekkailen muute tässä just tatuointimestoja ja kartotan vaihtoehtoja mihin lähtisin varaamaan aikaa
mut leimattiin aikoinaan dick's tattoossa, vieläkö lie pystyssä
eikö tuo ottane tramp stampin pepun päällemillasen meinaat ottaa ja minne?
onpas ja mä olen syöny.mut ei kirahvi ole mun mielestä kenellekään ruokavaliotaan koskaan tyrkyttänyt
no eiks kasvisruoka ole ihan hyvää? ainakin ne mitä mä olen syönyt Tofua en oo maistanut ikinä kyllä...onpas ja mä olen syöny.
Oliks kaikki hyvin?Tulin, kävin meikussa
Joo, oli muutes nättejä hoitsuja liikkeellä sielläOliks kaikki hyvin?