Eiku en muistanut kuka täällä käyttää tuota häätyy sanaa mutta päätin, ett se oot sää!!arvaan että yritit panna turun murteella?
oho, ei oo kiva tulla aatoks kipeeksHuomenta murut.
Olipa ihana yö, nukahin,heräsin kohta,valvoin, ja uudestaan & uudestaan samaa melkein koko yö. Klo.4 oksensin.
häätyy tunnustaa että oon saattanu joskus käyttääEiku en muistanut kuka täällä käyttää tuota häätyy sanaa mutta päätin, ett se oot sää!!
emmää vaan tiiä?häätyy tunnustaa että oon saattanu joskus käyttää
mutta liekkö se mitään erityistä murretta?
Ei oo kiva,toivottavasti menee äkkiä ohi jos on vatsatautia.oho, ei oo kiva tulla aatoks kipeeks
Kiittiota kaitsu kunnon tujaus tommosta nussiviinaa, sillä lähtee mahakivut sun muut
paranemisia
Meillä vietettiin vuosia sitten yks aatto kanssa oksutaudissa...ei ollut mitenkään kiva kokemusEi oo kiva,toivottavasti menee äkkiä ohi jos on vatsatautia.
Ei varmasti kivaa muutenkin on oksutauti inhottavaa ja sit viellä aattonaMeillä vietettiin vuosia sitten yks aatto kanssa oksutaudissa...ei ollut mitenkään kiva kokemus
Joo tottaEi varmasti kivaa muutenkin on oksutauti inhottavaa ja sit viellä aattona
Niin tekee. Kutkuttaa niin perkeleesti.muuten hyvä mutta puute sen kun vaan pahenee
Apinan raivolla.Höö mistähä sitä repis voimia pakata vikat kimpsut kasaan ja lähtee seikkailemaan perheen kanssa julkisilla Vituttaa jo valmiiks roudata kissanboksia julkineilla.
Siihen auttaa raapiminen, siis kutinaanNiin tekee. Kutkuttaa niin perkeleesti.
täällä taas ihan hirvee aamuheijjariNiin tekee. Kutkuttaa niin perkeleesti.
No muttaku min oon kirahviApinan raivolla.
Raapiminen auttaa hetkeksi. Pitää olla kunnon rapsutus.Siihen auttaa raapiminen, siis kutinaan
Sillee henkisesti.No muttaku min oon kirahvi
Pöh. Mutta sä saat jouluna?täällä taas ihan hirvee aamuheijjari
nyt olit peukuttanu oikein eli alapeukku siinä missä pitiki
Toivottavasti montaMontakohan pakettia mä saan jouluna???? *pihisee ja puhisee jännityksestä*