Kirahvin raivollaNo muttaku min oon kirahvi
Kirahvin raivollaNo muttaku min oon kirahvi
luultavasti ja jos ei muuten niin otan väkisin (leikisti)Pöh. Mutta sä saat jouluna?
eiks pehmeet kelpaa?Montakohan kovaa pakettia mä saan jouluna???? *pihisee ja puhisee jännityksestä*
Kelpaa!! Kaikki paketit kelpaa kunhan on paketti ja monta!!!eiks pehmeet kelpaa?
oon luullu että tommoset tuhmat tytöt kelpuuttaa vaan kovatKelpaa!! Kaikki paketit kelpaa kunhan on paketti ja monta!!!
Kyllä meille kilteille kelpaa minkälainen paketti tahansa, kunhan pukki ei tuo sitä tuhkaluukun kautta vaanoon luullu että tommoset kiltit tytöt kelpuuttaa vaan kovat
lipsun suhteen oot oikeessa mutta mää oon tosi siveäRuutis mä tein susta ja Lispetistä joulurunon, mee lukee se sinne isonpuolen ketjuun!
hou hou houkkakaan ny lahjoja roiski mihkään tuhkaluukkuunKyllä meille kilteille kelpaa minkälainen paketti tahansa, kunhan pukki ei tuo sitä tuhkaluukun kautta vaan
Mohahaha et niissä sarkapöksyissä ainakaan! *pomppaa polvelle istumaan iloisena*lipsun suhteen oot oikeessa mutta mää oon tosi siveä
käännän sut ympäriämpäri ja roimin oikein kunnolla sun paljaalle pepulleMohahaha et niissä sarkapöksyissä ainakaan! *pomppaa polvelle istumaan iloisena*
Miten niin paljaalle, ommulla vaatteetkäännän sut ympäriämpäri ja roimin oikein kunnolla sun paljaalle pepulle
Mie riisun ne.Miten niin paljaalle, ommulla vaatteet
Koitas sä nyt vaan muru keskittyä rapsuttelemaan ittees!!Mie riisun ne.
Ensin ja sit mua. Nyt menen.Koitas sä nyt vaan muru keskittyä rapsuttelemaan ittees!!
niin mekko mutta ei pikkareita sen allaMiten niin paljaalle, ommulla vaatteet
Nysse haaveilee omiaan Mulla on jalassa mustat farkut ja punainen tpaita, niin ettäs tiiätniin mekko mutta ei pikkareita sen alla
no mää jo katoinki että paljas persehän se siellä iloisesti vilkkuuNysse haaveilee omiaan Mulla on jalassa ei mitään ja punainen tpaita, niin ettäs tiiät
haalarit on aina varma valintaJa pakkaisko sitä kersalle sitten toppahaalarin vai kevyemmät ulkoiluvaatteet matkaan, ku hän on viikon poissa kotoa enkä millään viittis koko vaatekaappia raahata matkassa Tosin ei tonne nyt ihan hirveen kylmää ilmaa oo luvattu.
Niin on, niitä Ruutiskin käyttää aina kesät talvethaalarit on aina varma valinta
Eikö kevyttoppiksilla muka pärjäis ku forecan mukaan nääsvillen pakkasennätys tän vuoden puolella on vaan -4?haalarit on aina varma valinta
elä kysele jos vastaukset ei kelpaaEikö kevyttoppiksilla muka pärjäis ku forecan mukaan nääsvillen pakkasennätys tän vuoden puolella on vaan -4?
t. uusavuton äiti_91
sarkapukuapasNiin on, niitä Ruutiskin käyttää aina kesät talvet
mun mielestä nääsvilleen = taNpereelle on luvattu plusasteita jouluks...saattaa nollaankin ja hivenen miinuksellekin mennä, mutta mitään pahoja paukkupakkasia ei tule...tai ei ainakaan pitäis tullaEikö kevyttoppiksilla muka pärjäis ku forecan mukaan nääsvillen pakkasennätys tän vuoden puolella on vaan -4?
t. uusavuton äiti_91