vierailija
ketju tämä on. Yksi vonkaa, yksi on tekopirtee,yksi on alkoholisti,yksi on munankipee ****** ,yksi flirttailee jatkuvasti jne.
höpöhöpö no mikäs biisi sun mielestä siihen ois sopiva? Äläkä vaan anna mitään mölinää Tai ootas etin sellasen mistä sä ainakin tykkäät!!
mitä sitteketju tämä on. Yksi vonkaa, yksi on tekopirtee,yksi on alkoholisti,yksi on munankipee ****** ,yksi flirttailee jatkuvasti jne.
Mutku ei toi sovi jouluun
Höhööö, entäs mä?ketju tämä on. Yksi vonkaa, yksi on tekopirtee,yksi on alkoholisti,yksi on munankipee ****** ,yksi flirttailee jatkuvasti jne.
.... ..... mita tohon nyt ma sanon, hah??!!.... *ufopaakkonen*pps:... .....hiljasenako mun pittaa nyt olla....tars opetella pikkuhilijaa kun oot koko ketjun päivänsäde
kappas, mää olin nuorena teekkarina jus tommotti rennon letkee ja laihankälpeä kaiffari ja mulla oli vähintään yhtä hyvän näkönen elli kainalossaTästä tulee aina Ruutis mieleen.
Ja oikeastaan aina kun kuuntelen UB40.
sä oot vissiin se tekopirtee munankipee ******Höhööö, entäs mä?
Pitikö olla joululaulu?Mutku ei toi sovi jouluun
Olikko sie se munankippee?Höhööö, entäs mä?
pitiPitikö olla joululaulu?
*parraan niin etta powwo tutisee*....lallal lallal lallal laaa...en kuule mittaan...enka najekaan...Älä koskaan ikinä muutu, sä olet täydellinen juuri tuollaisena päivänsäteenä! <3
Niih.ketju tämä on. Yksi vonkaa, yksi on tekopirtee,yksi on alkoholisti,yksi on munankipee ****** ,yksi flirttailee jatkuvasti jne.
Älä sinä muuttele viestejä.Niih.
..ja aina mahtuu yksi seurankippee joukkoon mukaan *viittiloi rohkaisevasti*Ihuna ketju tämä on. Yksi vonkaa, yksi on tekopirtee,yksi on alkoholisti,yksi on munankipee ****** ,yksi flirttailee jatkuvasti jne.
En ollu siellä päinkää.Älä sinä muuttele viestejä.
juur näin, me lissun kans ei ronklata harmaiden viestejäEn ollu siellä päinkää.
majuri on munankippee joten oo sä ne 6 tähtee siin perässä!mää en ainaskaa oo toi lirttailija enkä muutenkaan ykskään noista mistä syytetään
Siekin oot yhtä ihana niin ku muutkin ketjulaisetIhanille ketjulaisille...ootte aivan ihania ihan oikeesti, toivon jokaiselle ihan mahtavaa tulevaa joulua. No nyt kun vauhtiin pääsen (ja Lispe vieläpä ilman punkkua!!) sanon tämänkin, että ootte tietämättänne auttaneet miut monen surullisen hetken yli ja muuttaneet huumorillanne itkuni hymyksi ja nauruksi...olette aivan ihastuttavia joka ainoa joten nöyrä kiitos teille kaikista hetkistä
En yleensä näistä tällaisista sillee tykkää, mutta tämä piisi on kyllä todella