No silloin onkin joulu jo ohitettu eli kanget voi hyvin nostaa poytaanmuista että uusivuosi on lähellä.
No silloin onkin joulu jo ohitettu eli kanget voi hyvin nostaa poytaanmuista että uusivuosi on lähellä.
kankiNo silloin onkin joulu jo ohitettu eli kanget voi hyvin nostaa poytaan
...pitkat paalla ja sumuvalot...eika toi kurlinkikaan suju joten...mita sittekanki
nakki
joku ei nyt täsmää.
Näin on. (mitä se jumalan maksun päähän tarkoittaa)tarttis vissiin pitää sulle kurssit
jos ostat opetusmateriaalin (=kopan kaljaa ja ison russian standardin) niin voidaan katsoa opetuksen menevän jumalan maksun päähän
Ihan selkee curlinkimailahan tossa oli. *tihrustaa puolitangossa olevilla rähmäsillä silmillä*...pitkat paalla ja sumuvalot...eika toi kurlinkikaan suju joten...mita sitte
jumalan maksun päähän tarkottaa sitä että mää annan sulle ny ilmatteeks jotain ja joku kolmas antaa mulle ilmatteeks joskus vuosien päästäNäin on. (mitä se jumalan maksun päähän tarkoittaa)
Ja kun oon kiskassu koko putelin niin imitoin varmasti sua hepreaksikin melko sujuvasti.
..curlingissa mitaan mailaa oo ....Ihan selkee curlinkimailahan tossa oli. *tihrustaa puolitangossa olevilla rähmäsillä silmillä*
Ei hitto..curlingissa mitaan mailaa oo ....
Mut mähän jouduin antamaa sulle korin kaljaa.jumalan maksun päähän tarkottaa sitä että mää annan sulle ny ilmatteeks jotain ja joku kolmas antaa mulle ilmatteeks joskus vuosien päästä
...josta ite saat nauttia puolet mun säkenöivässä seurassa...Mut mähän jouduin antamaa sulle korin kaljaa.
Muttaku en juo kaljaa ja sää tiiät sen ristuksen hyvin!...josta ite saat nauttia puolet mun säkenöivässä seurassa...
olisit tyytyväinen että en peri maksua
Muttaku en juo kaljaa ja sää tiiät sen ristuksen hyvin!
juu mutta voi ne olla hikisiä eukkojakineiks curlingissa ole harjoja millä hikiset äijät hinkkaa jäätä jonkun mötikän eestä? Vai onks se sitä? vai eiks se oo?
Naiset ei hikoile, me tuoksumme..joskus ehkä hienosti sanottuna döfäämme mutta emme hikoile suoranaisesti *selittää pieni nenä pystyssä*juu mutta voi ne olla hikisiä eukkojakin
mites toi sauna? ette vissiin hikoo sielläkään vaikka kuinka löis löylyä?Naiset ei hikoile, me tuoksumme..joskus ehkä hienosti sanottuna döfäämme mutta emme hikoile suoranaisesti *selittää pieni nenä pystyssä*
Joo mutku sielläkin meidän hiki TUOKSUU lämpimälle kesäsateelle ja tää on sentään varma tieto!mites toi sauna? ette vissiin hikoo sielläkään vaikka kuinka löis löylyä?