Mä inhoan vatteita"muistaakseni oli jotain puhetta että vaatteet hiostaa ja on pirun tyyriitä
Mä inhoan vatteita"muistaakseni oli jotain puhetta että vaatteet hiostaa ja on pirun tyyriitä
Se on toi elävä kuva, ne haittaa.No voi hiivatti.
Yritätkö sä nyt vaan luistaa reeneistä!?
mulla on ihan omat reenitNo iltaa!
Ihkuu ku tulit, pääsit suoraan reeneihin.
Meil alkaa olla jo kuviot kunnossa pukin joulutervehdystä varten.
Oliko se tosiaan niin että päätettiin esityksen vaatteiden olevan turhaa rekvisiittaa?
Loistava ideaVois tietty laittaa bodypainttia? Ei hiostas...
Ja jos tehdään se toisillemme niin säästettäis kuluissa!!!
No eikös toffosella ollut ne bodypaintig- maalit? Muutoinkin pysyy toi pensseli käpälissään...toki porukalla kun maalaa niin aina kivempaa...Loistava idea
*ryntää etsimään maaleja ja silmät ymmyrkäisinä kiitää maalaaman Lispettiä*
Kimppataidetta kerrassaanNo eikös toffosella ollut ne bodypaintig- maalit? Muutoinkin pysyy toi pensseli käpälissään...toki porukalla kun maalaa niin aina kivempaa...
Löysin aivan loistavia!!! Näistä varmasti jokainen löytää omansa.Loistava idea
*ryntää etsimään maaleja ja silmät ymmyrkäisinä kiitää maalaaman Lispettiä*
Maksimoitua nautintoelämystäKimppataidetta kerrassaan
Tuo toka olisi aika kivaLöysin aivan loistavia!!! Näistä varmasti jokainen löytää omansa.
Osataankohan me noin hyvin vai onko lopputulos kuitenkin:
Onneks koululla on hyvät tilat ja vehkeitäkin löytyy.Kimppataidetta kerrassaan
Mitä sitt...Löysin aivan loistavia!!! Näistä varmasti jokainen löytää omansa.
Osataankohan me noin hyvin vai onko lopputulos kuitenkin:
no onKimppakivaa kerrassaan
Ei kysytä. Jos reksillä käy flaksi saa tulla ihailemaan lopputulosta .Onneks koululla on hyvät tilat ja vehkeitäkin löytyy.
Pitäiskö kysyä reksiltä varuiks lupa? vai ei
No niin.... kaikkien pervojen pervo se sieltä ilmaantuiKyllä mä teidät maalaan ja opetan parit tanssiaskeleet samalla.
*halaaruttaan*Saanko sanoa, paskin työpäivä ikinä. Huomenna taas nokka kohti uusia pettymyksiä.
Kiitos ja anteeksi.
Onneksi viikonloppu jo kolkuttelee ovellaSaanko sanoa, paskin työpäivä ikinä. Huomenna taas nokka kohti uusia pettymyksiä.
Kiitos ja anteeksi.
kyll maistuisVälihuikkaus:
Täällä olis nyt tarjolla lämmintä torttua makealla kuorrutteella!
Leivoin jo toistamiseen tänään.
Ding dong ding dong*intona*...jeah!!! Todellakin, ja nyt tuli niin äkkiäkin..kandee olla päiväpöllönäOnneksi viikonloppu jo kolkuttelee ovella
..miten musta tuntuu että sä oot niitä tarkastajia jotka kokeilee onko pinta hyvin kuivunut ja tasainen...mää oon surkee maalari mutta voin seurata katseella kun mestarit maalailee toisiaan
voin huudella kannustavia huudahduksia
Ja pitää huolta, ettei maalia kuluteta liikaa...miten musta tuntuu että sä oot niitä tarkastajia jotka kokeilee onko pinta hyvin kuivunut ja tasainen...