No johan se vähän niiku myöns.ihan varmaan joo.
Majuri vois perustaa sellasen yrityksen omalla logolla ja kaikella muulla kivalla perustuen tolle kasvonaamioidealleHmm..
oletitko jotain muutaTulit siis perwåilee meidän kans.
musta se on ollu kyllä ihan suoraan vittuilua milloin mistäkin.ei pijä paikkaansa, määhän tykkään susta tosipaljo
pyydän tuhannesti anteeks jos oon antanu väärää fibaa
Täällä on nyt niin kiihkeä meno.Kui ei kukaan tuu sättimään?
Senki perwå!oletitko jotain muuta
http://www.vekoy.com/product_info.php?products_id=11419Kun te ootte niin jouluihmisii ja innoissanne niin keksikää mitä 13v pojalle lahjaa....? Kaikki tuntuu niin lapselliselta ja sit kaikki in jutut niin ei mulla oo varaa mihinkään kovin suuriin juttuihin.
Merkkivaate? Kysy vanhemmilta vinkkejä?Kun te ootte niin jouluihmisii ja innoissanne niin keksikää mitä 13v pojalle lahjaa....? Kaikki tuntuu niin lapselliselta ja sit kaikki in jutut niin ei mulla oo varaa mihinkään kovin suuriin juttuihin.
Jotkut odottaa jouluksi pukkia.Tää on perhepalsta ja joulukin tulossa.
No vähän riippuu mistä tykkää, mut olisko joku leffalippujutska.Kun te ootte niin jouluihmisii ja innoissanne niin keksikää mitä 13v pojalle lahjaa....? Kaikki tuntuu niin lapselliselta ja sit kaikki in jutut niin ei mulla oo varaa mihinkään kovin suuriin juttuihin.
Pojille ei lahjaksi vaatteita, vaan kovia pakettejaMerkkivaate? Kysy vanhemmilta vinkkejä?
Lähetä sille tekstari "Hyvää joulua".Ei välitä käydä leffoisssa,viime vuonna ostin lahjakortin vaateliikkeeseeen mistä sai hakee sitä merkkiä mitä sillon käytti. Ei se oikeen muuta tee kun räplää kännyään
Mun poika tykkää merkkivaatteista.Pojille ei lahjaksi vaatteita, vaan kovia paketteja
lupaan ja vannon että teen parhaani korjatakseni huonot tapanimusta se on ollu kyllä ihan suoraan vittuilua milloin mistäkin.
Anna sille koivupölkky, vasara ja kymmenen kiloo nauloja, hakatkoon naulat pölkkyynEi välitä käydä leffoisssa,viime vuonna ostin lahjakortin vaateliikkeeseeen mistä sai hakee sitä merkkiä mitä sillon käytti. Ei se oikeen muuta tee kun räplää kännyään
Kysy siltä, että kumpi on mukavampi lahja, vaate vai tietokoneMun poika tykkää merkkivaatteista.
Voin kysyä.Kysy siltä, että kumpi on mukavampi lahja, vaate vai tietokone