Niinpä, kyse oli siitä, että kumpi on mukavampiMut se vaate on halvempi kuin kone.
Mä olen vasta kymmenen joten en voi tietää mitä kolmen vuoden päästä tahtoisin.Kun te ootte niin jouluihmisii ja innoissanne niin keksikää mitä 13v pojalle lahjaa....? Kaikki tuntuu niin lapselliselta ja sit kaikki in jutut niin ei mulla oo varaa mihinkään kovin suuriin juttuihin.
No koitapa tehdä niin,ei oo mitenkään mielekästä ollu,osin siksikin ollut pois kun ei jaksa jokapäivästä ja joka jutusta vittuilua.lupaan ja vannon että teen parhaani korjatakseni huonot tapani
lupaan koettaaNo koitapa tehdä niin,ei oo mitenkään mielekästä ollu,osin siksikin ollut pois kun ei jaksa jokapäivästä ja joka jutusta vittuilua.
PäivääIltaa pörriäiset
me sallimme sen sulle, nythän on jo joulukuu ja suklaan syöminen on virallisesti sallittuaMie en vaan pystynyt hillitsemään itteeni ja tänään se tapahtui. Ensimmäinen konvehtirasia on korkattu .
Mie en vaan pystynyt hillitsemään itteeni ja tänään se tapahtui. Ensimmäinen konvehtirasia on korkattu .
Awwwme sallimme sen sulle, nythän on jo joulukuu ja suklaan syöminen on virallisesti sallittua
Ruutis just lupasiPaheksua pittää
mmm mä arvasin että sussa asuu sittenkin se pienenpieni jouluihminenIhastella pittää
kyllä se oikeesti tykkää, esittää vaan vaikeaaRuutis just lupasi
hyvä sit.lupaan koettaa
No iltaa!Iltaa pörriäiset
muistaakseni oli jotain puhetta että vaatteet hiostaa ja on pirun tyyriitäNo iltaa!
Ihkuu ku tulit, pääsit suoraan reeneihin.
Meil alkaa olla jo kuviot kunnossa pukin joulutervehdystä varten.
Oliko se tosiaan niin että päätettiin esityksen vaatteiden olevan turhaa rekvisiittaa?
Olkoon tuon alkukeikuttelun ajan vähän niinku silmänlumeena. Kohta käydään tositoimiin .No iltaa!
Ihkuu ku tulit, pääsit suoraan reeneihin.
Meil alkaa olla jo kuviot kunnossa pukin joulutervehdystä varten.
Oliko se tosiaan niin että päätettiin esityksen vaatteiden olevan turhaa rekvisiittaa?
Vois tietty laittaa bodypainttia? Ei hiostas...muistaakseni oli jotain puhetta että vaatteet hiostaa ja on pirun tyyriitä
No voi hiivatti.Iltaa sivut jumittaa taas.