saattas jopa syntyä älyllistä keskustelua paulan alustusten pohjalta, täällä asiallisetkin jutut kääntyy alta aikayksikön navanalusjuttuihinPaula hei...jos sulla olis oma ketju niin ei tarviis etsiskellä noita sun viestejä joka ketjusta. Paljon menee ohi.
Höpö höpö - kuukausipalkka juoksee kumminkin? Ehkei kaikilla, mutta kai teidän täytyisi tajuta, minkälaisessa maailmassa eletään - ja on eletty:saattas jopa syntyä älyllistä keskustelua paulan alustusten pohjalta, täällä asiallisetkin jutut kääntyy alta aikayksikön navanalusjuttuihin
nuita tuhmia pervåja kun ei saa millään hillittyä asialinjoille
Joo samaa mä kauhistelin täällä aiemmin kun ihmettelin noiden touhua...onneks sä tulit tänne, ei tarvitse ihan yksinäni täällä olla moraalinvartijanaKotona kahvia
Jaaha perwot tuhmailee eli ei mittään uutta ketjussa tapahtunut
Mä olen juonut jo melkein pannullisen ja ihan yksin!!!Mäpä muuten keitän kans kahvit!
Joo,me viattomat täällä perwojen joukossaJoo samaa mä kauhistelin täällä aiemmin kun ihmettelin noiden touhua...onneks sä tulit tänne, ei tarvitse ihan yksinäni täällä olla moraalinvartijana
Joo...meidän täytyy suojata viattomuutemme niiltä!!Joo,me viattomat täällä perwojen joukossa
Siitä voi aloittaa.Öööh, kotona taas, postilootakin oli täys vitun mainoksii. Muuten tohtorit oli tyytyväisii, mut muka painoo pitäis saada alemmas, joten pitäisköhän tyhjätä joskus kassit?
Onks sun silmissä jotain vialla?No voi vittu. Mä luulin että hymiö pyörittää silmiänsä.
Sanos muuta siveysvyöt ja tissisuojat esille,pöksyt kainalloon asti ja katse ylösJoo...meidän täytyy suojata viattomuutemme niiltä!!
En katsonut hymiötä tarpeeksi kauan.Onks sun silmissä jotain vialla?
KassitÖööh, kotona taas, postilootakin oli täys vitun mainoksii. Muuten tohtorit oli tyytyväisii, mut muka painoo pitäis saada alemmas, joten pitäisköhän tyhjätä joskus kassit?
Onpa kenkkumaisesti.Oonk muuten hoksannut kertoa, miten ärsyttävää on kun yhdellä lapsista onkin lauantaina koulua ja maanantaina vapaata ja muut taas ovat normaalivapaalla lauantain ja maanantain koulussa ja hyvänä lisänä yhdellä on maanantaina itsenäisyyspäivän tanssiaiset eikä eksä tietenkään hoksannut ettei mulla oo mitään vapaapäiviä vaiks ois itsenäisyyspäivä ja toinen auto on yhä ajokelvoton ja voi kakkinakki.