voi sillä olla..housussaMillähän se meinaa hoidella.
Ei näyttäs olevan mitään kättä pidempää...
Hirveen epäperinteikästä. Kyllä mä olisin toivonu jotakin risun tapaista.voi sillä olla..housussa
No siinä on...Hirveen epäperinteikästä. Kyllä mä olisin toivonu jotakin risun tapaista.
jos mää oisin pukki niin hoitelisin varmaan jollain kovalla patukallaMillähän se meinaa hoidella.
Ei näyttäs olevan mitään kättä pidempää...
jos mää oisin pukki niin hoitelisin varmaan jollain kovalla patukalla
Hirveen epäsiveellistä. Kyllä mä olisin toivonu jotakin dildon tapaista.
Miten niin jos? Mä kuulin just tänään pikkulinnuilta että sähän se pukki just olet? Onks mua narrattu??jos mää oisin pukki niin hoitelisin varmaan jollain kovalla patukalla
sua on narrattu, en tod. ole mikään pukki vaan hyvin siveellinen ja pidättyväinen maalaispoikaMiten niin jos? Mä kuulin just tänään pikkulinnuilta että sähän se pukki just olet? Onks mua narrattu??
Jäi eläkkeelle.Miten niin jos? Mä kuulin just tänään pikkulinnuilta että sähän se pukki just olet? Onks mua narrattu??
Et tunnu välittävän siitä pätkääkään? Luulin, että tiedät. No, ainahan voi ainakin esittää tyhmääNo kyllä nämä tällaiset aina niin lämmittävät mieltä.
Yksikin irakinretku vähemmän on meille turvallisuutta enemmän.
teidän tarvii houkutella jotain nuorta voimaa tänneUudelle pukille olis kyllä tarvetta. Ketjussa olis monta polvelle tulijaa.
awwww susta on tehty biisikin jota mä lauloin usein pikkutyttönä kitarisat vilkkuensua on narrattu, en tod. ole mikään pukki vaan hyvin siveellinen ja pidättyväinen maalaispoika
voimakkaan enää riitä tommosen peppurivin hoitelemiseen
voin mää hätätilassa polvella piettää ja ehkä vähän vanhasta muistista rutistella jos ei tartte sen pidemmälle mennä
Vanhassa vara parempi.teidän tarvii houkutella jotain nuorta voimaa tänne
Ai se pilleritaivasko, arenalla tai ylearkistossa?Pommi on viritetty!!!!!
*vilkuilee isolle puolelle*
suosittelen elokuvaa, vaikkei siistä iloiseksi tulisikaan