jotain pikkutuhmaa siin vois olla
Kyllä nyt joku kalenteri keksitään...
Tuleeko ehotuksia vai pykäänkö pystyyn?
No laita vaan.jotain pikkutuhmaa siin vois olla
en mää osaa ko oon niin siveellinenNo laita vaan.
Buaahahahaahhaaen mää osaa ko oon niin siveellinen
Höh, pitikö mennä vetä´mään rinessa kortti pöytään häh täh mitäh? Just aattelin muokata tuota sun viestiä vähän...ihan vaan hitusenTeen täällä torttusia just.
Ei. - en istu pa#kalla.
Rinsessat ei pa#kanna.
mulle sitte sen luumuhillon sijasta kunnon nökäre hömejyystööTeen täällä torttusia just.
Ei. - en istu pa#kalla.
Rinsessat ei pa#kanna.
Laitethan laitethan.mulle sitte sen luumuhillon sijasta kunnon nökäre hömejyystöö
Jatkuu:Ompa ihanaa luettavaa!
No kyllä nämä tällaiset aina niin lämmittävät mieltä.Jatkuu:
"- Ennen kuin tulette Suomeen, jos teidän ei ole pakko lähteä Irakista ja haluatte tulla tänne vain tyttöjen vuoksi, älkää tulko.
Irakilaisten turvapaikanhakijoiden negatiivisista Suomi-kokemuksista uutisoi ensimmäisenä Yle.
SAMI KOSKI
sami.koski@ilmedia.fi"
Ihan kuin et olisi ikinä kuullut?
Virka-aikana varsinkinvielä tässä pipareita kuorruttamaan
Totta. *ryhistäytyy*menkääpäs mamuttelemaan tonne isommalle puolen, tää on höpsö pulinaketju jonka tarkoitus ei ole ruotia yhteiskunnallisia kysymyksiä
Kolahtelee kummasti...menkääpäs mamuttelemaan tonne isommalle puolen, tää on höpsö pulinaketju jonka tarkoitus ei ole ruotia yhteiskunnallisia kysymyksiä
Totta. *ryhistäytyy*
Noniin, jospa ihan vaan yks pienen pieni joululaulu tähän väliin.
Niin mut aattele, hömejyystöö siinä pinnalla ja kaikki vain sua vartenvielä tässä pipareita kuorruttamaan
mää mitään aattele, ei oo välineitäNiin mut aattele, hömejyystöö siinä pinnalla ja kaikki vain sua varten
Voi tuota kruttista, on se sellanen veijarimää mitään aattele, ei oo välineitä
on siinä pukille puuhaa kun joutuu kaikki noi peput hoiteleenEipä ollu kilttejä tyttöjä ketjussa - ei!
Millähän se meinaa hoidella.on siinä pukille puuhaa kun joutuu kaikki noi peput hoiteleen