Hrrrrr. Onpa hieman viielää tuolla.
Jos vaikka puolikas pannullinen kahvia lämmikkeeksi.
Niin ja aamupäivää!
alhaalla näyttää hienommalta
Koitahan olla kiltisti sielläPäivää täältä meikusta,musta on otettu tänää verta, ekg, keuhkojen tietokonekuvaus, luuston tiheysmittaus, keuhkoröntegen ja lannerangan röntgen, sekä spirometria ja diffuusiokapasiteetti
Tohtorit tutkii ny myös ton mun isäukon luona hajottamani selän, kun mun liikkuminen on muka silminnähtävästi kivuliasta
Ei vielä oo mitään sanottuKoitahan olla kiltisti siellä
Onks sanottu vielä mitään noista tutkimuksista, että miltä ne näyttää?
Vai niiPäivää ketjuun
Työpäivä ohi,kotona ollaan,sohvalla & syö jäätelöö suoraan paketista
No eiköhän kaikki oo hyvin Olet sä ainakin parhaasi tehnyt oman paranemisen suhteen ja sen enempää ei voi keneltäkään vaatiaEi vielä oo mitään sanottu
Sulla on niin pajlon erilaisia fosfaateja sapuskassa, ettet usko itsekään:Päivää täältä meikusta,musta on otettu tänää verta, ekg, keuhkojen tietokonekuvaus, luuston tiheysmittaus, keuhkoröntegen ja lannerangan röntgen, sekä spirometria ja diffuusiokapasiteetti
Tohtorit tutkii ny myös ton mun isäukon luona hajottamani selän, kun mun liikkuminen on muka silminnähtävästi kivuliasta
Tsemppiä sinnePäivää täältä meikusta,musta on otettu tänää verta, ekg, keuhkojen tietokonekuvaus, luuston tiheysmittaus, keuhkoröntegen ja lannerangan röntgen, sekä spirometria ja diffuusiokapasiteetti
Miten selkää säästellään?No eiköhän kaikki oo hyvin Olet sä ainakin parhaasi tehnyt oman paranemisen suhteen ja sen enempää ei voi keneltäkään vaatia
Tosin sen selkäs oisit kyllä voinut säästää
Mutta pidä lippu korkeella ja teltta pystyssä murunen siellä, äläkä unoha meitä!
määki yritän vähentää ton kurkuman syöntiä mutta ei voi mitään, se vaan on niin hyvääSulla on niin pajlon erilaisia kurkumaa sapuskassa, ettet usko itsekään:
https://svenska.yle.fi/artikel/2014/01/27/fara-fosfater-i-maten
Olisivat Meikussa toimettomia, jos tuon tajuaisivat, mutta eihän kukaan ole käskenyt heitä asiakkaiden tekemisiä arvostelemaan eikä - tietenkään! - kukaan koskaan sahaa oksaa, jolla itsekin istuu
Höh mokoma hanipöö kun esität niinku et muka tietäisMiten selkää säästellään?
Ainahan mä oon kiltisti ja enkä mä unoha teidän daisareita
Minäkö muka pervoilen, paheksuttava väiteHöh mokoma hanipöö kun esität niinku et muka tietäis
Selkä säästyy kun ei mene isän luo rehkimään puolikuntoisena
Ei mekään unoheta sun pervoilujas!
Stabilointiaineeksi sitä nimittävät, vaikka on fosfaattia:määki yritän vähentää ton kurkuman syöntiä mutta ei voi mitään, se vaan on niin hyvää
Sä olet meidät muutkin kouluttanut miten olla päteviä pervojaMinäkö muka pervoilen, paheksuttava väite
Johonkinhan se ihmisen aika menee aina, vaikkei tekisi yhtään mitään:-(Minäkö muka pervoilen, paheksuttava väite
Mun tekstissä ei ollut kyse kurkumasta, vaan siitä makkaroissa ja lihoissa käytetystä fosfaatista. Tässä siitä homeisesta viljasta, jos et muita ketjuja lue:Stabilointiaineeksi sitä nimittävät, vaikka on fosfaattia:
http://kaksplus.fi/threads/uunimakkara-miten-se-tehdaeaen.1470535/#post-31301704
Mitä lukutaidolla tekee nykyään? E450 on samaa ainetta, kuin Phosporalissa, millä saadaan munuaisetkin epäkuntoon
Grillisavut täytyis kieltää keuhkotautisilta kirjallisesti, mut ei se kuulu käypähoito- työryhmän tietämykseen. Miksi pitäisikään, kun loppuis (homeisen) viljan tarjoilut?