Mä kans oon jotenkin vähän levoton, en tiiä huomaako musta:Jaahas iltahepulit menossa..naurattaa ja itkettää vuorotellen..no joo enemmän kyllä naurattaa ja haukotuttaa...mutku en mee vielä nukkumaan!
Mä kans oon jotenkin vähän levoton, en tiiä huomaako musta:Jaahas iltahepulit menossa..naurattaa ja itkettää vuorotellen..no joo enemmän kyllä naurattaa ja haukotuttaa...mutku en mee vielä nukkumaan!
Oli aivan loistava!Kessu ko kessu kuva ainakin oli tilanteeseen sopiva
Oli aivan loistava!
Tyyliin
"Meinaatko sä imeä vai et"!
Tää on sanoitusten aateliaa.
En tiedä meniskö jopa kossukin jos se on siellä hiukan piilossa muiden makujen seassa.mun mielestä juomasekotuksiin kelpaa kossukin vaikka en kiistä etteikö stolitsnyja olekkin parempaa
Niin onkii!paras sukellusvene elokuva ikinä.
Kehtaakki laittaa englanniksi dubattua pätkää Das BootistaNiin onkii!
Niille ei olis saanut antaa yhtäkään olutta! ---eivät enää ymmärtäneet olla hiljaa:-(
Jaaaa sitten vedät syvään henkeä ja hoet mantraa ''Olen epek, en hermostu, tämä on vain pätkä tuubista, en hermostu, ummmaaaaaaa....''Kehtaakki laittaa englanniksi dubattua pätkää Das Bootista
helvetin hyvä että ne vanhat jäärät laitetaan lopultakin hyllylle
Suomen Kuvalehden tietojen mukaan pääministeri Juha Sipilä (kesk.) on jakanut keskustalaiset kahteen ryhmään. Rajan toiselle puolelle menevät ne, jotka hän voi nostaa hallitukseen, ja toiselle ne, joita ei.
SK:n mukaan ei-listalla ovat muun muassa keskustakonkarit Seppo Kääriäinen ja Mauri Pekkarinen.
Lehti kirjoittaa, että Sipilän ”ratkaiseva ehto” on päivämäärä 25.4.1961.
Kyse on Sipilän itsensä syntymäajasta, jota aiemmin syntyneillä eli Sipilää vanhemmilla ei ole asiaa hallitukseen ministereiksi.
SK laskee, että ministerikielto koskee 17 keskustan kansanedustajaa.
ööööö----:helvetin hyvä että ne vanhat jäärät laitetaan lopultakin hyllylle
paula on vielä nuori
Herttinen mitä herkkuaTämmösiä sieltä tuli, toinen pelti vielä uunissa
tulee nälkä kun tällasia riettauksia täällä näytteletTämmösiä sieltä tuli, toinen pelti vielä uunissa
Herttinen mitä herkkua
Huomiseksi aamupalaksi ja välipalaksi, nyt munavoi kans tietenkin.tulee nälkä kun tällasia riettauksia täällä näyttelet
http://www.koronainvest.fi/ajankohtaista/206-koronan-terveysrahasto-teki-jaelleen-onnistuneen-irtautumisenJahas.. Tällä hetkellä maailmasta ei löydy tarpeeksi herneitä nenääni!