Tuli mieleeni jakkara ja köysi. En ihan tiedä vielä ripustaudunko itse siihen vai sut vai ton ns. artistin. Joku siinä roikkuu joka tapauksessa kohta.
Oota etin sulle lisää paskaa *Innoissaan ja tuikkivin silmin*Tuli mieleeni jakkara ja köysi. En ihan tiedä vielä ripustaudunko itse siihen vai sut vai ton ns. artistin. Joku siinä roikkuu joka tapauksessa kohta.
Ihan hetkeen en ole näin hirvittävää paskaa kuullutkaan.
Sano vaan ihan suoraan mitä mieltä oot.Tuli mieleeni jakkara ja köysi. En ihan tiedä vielä ripustaudunko itse siihen vai sut vai ton ns. artistin. Joku siinä roikkuu joka tapauksessa kohta.
Ihan hetkeen en ole näin hirvittävää paskaa kuullutkaan.
se haukkuu aina mun musavalintoja *itkee*Sano vaan ihan suoraan mitä mieltä oot.
Niin, pitäisi opetella sanomaan suorempaan asioita, joskus kuten nyt saattaa jäähä loppupeleissä vääriä vaikutteitaSano vaan ihan suoraan mitä mieltä oot.
Mä ainaki jo tunnistan sun juones, että elä mun takia ainakaan koskaan toppuuttele.Niin, pitäisi opetella sanomaan suorempaan asioita, joskus kuten nyt saattaa jäähä loppupeleissä vääriä vaikutteita
Mitä sittese haukkuu aina mun musavalintoja *itkee*
Kerro mullekin, mä olen vielä niin viaton ja almost like a virgin täällä palstalla etten tiiä mistään mitään enkä osaa suojautua juonia vastaanMä ainaki jo tunnistan sun juones, että elä mun takia ainakaan koskaan toppuuttele.
sait multa alapeukun lällätilääMitä sitte
Jotkut vuosia pössytelleet elämäntapa työttömät varmaan sais kiksejä tästä biisistä mutta tuskin kukaan jolla älykkyysosamäärä on isompi kuin oma kengännumero ei hirvittävästi ala leijumaan tään (paskan) biisin kanssa.epekille
Se vähän niiku kuuluu asiaan et epek saa mopottaa. Piä tukka lyhyenä koht puolii saattaa olla sukelluksen aika.Kerro mullekin, mä olen vielä niin viaton ja almost like a virgin täällä palstalla etten tiiä mistään mitään enkä osaa suojautua juonia vastaan
Tere tulemast, tää on kaksplussan lihatiski. Millasta laitetaan?Helou! Mitäs tänne? Terkkuja AV:lta, sinne ei pääse enää kirjottaa. Leivon miehen kans torttuja, pakkaan joululahjoja ja elämä on kaikin puolin ihanaa.
Niin...? Sitähän mä sulle lupasin etsiä..paskaaJotkut vuosia pössytelleet elämäntapa työttömät varmaan sais kiksejä tästä biisistä mutta tuskin kukaan jolla älykkyysosamäärä on isompi kuin oma kengännumero ei hirvittävästi ala leijumaan tään (paskan) biisin kanssa.
Silläkin uhalla että saattaisin kuullostaa negatiiviselta joudun surusilmin toteamaan että tämä on ihan paskaa.
Pyörittelisitkö sitä vähän enemmän oikeelle.....mmhhh just noi!!!!saat multa alapeukkua, namnamam
Nääh, mä vedän sen kulkusista veden alle mukaan ja pöllin sen happipullot itelleniSe vähän niiku kuuluu asiaan et epek saa mopottaa. Piä tukka lyhyenä koht puolii saattaa olla sukelluksen aika.
Pyörittelisitkö sitä vähän enemmän oikeelle.....mmhhh just noi!!!!
Ota siitä epekin happipullosta huikat ni et tuheku!!!!!!!!*huolestuu ihan peukuttajansa vuoksi*
*nielaisee kahvit väärään kurkkuun*
Niin...? Sitähän mä sulle lupasin etsiä..paskaa
Haluut sä lisää?*tapittaa silmiin intopiukeena*
No ei se siellä happee ollut vaan jotain halpaa venäläistä vodkaaOta siitä epekin happipullosta huikat ni et tuheku!!!!!!!!*huolestuu ihan peukuttajansa vuoksi*