Oih. *hehkuu kuumissaan*prinsessalle
Oih. *hehkuu kuumissaan*prinsessalle
Ei se halpaa olluNo ei se siellä happee ollut vaan jotain halpaa venäläistä vodkaa
Shhh ..ollaan ihan hiljaa vaan...oli se! Maistui ihan poronpissalleEi se halpaa ollu
Hattaran kuvia MisterMasterChefille.Nyt jätän teidät tänne postaamaan hävyttömän paskoja biisejä toisillenne mut mun pittää mennä ihan oikiasti nukkumhan että mun pikku prinsessat saa oikiasti mut ylös kun tekevät kakun ensin.
Öitä musiikin raiskaajat!
Miltä se maistui?Shhh ..ollaan ihan hiljaa vaan...oli se! Maistui ihan poronpissalle
Ihan hirveelleMiltä se maistui?
Mä haluaisin kanssa avata pullon...musta vaan tulee sitten vähän turhan estoton ja levoton ja en halua banneja tänneOllaanko me jo väsyneitä?
Jospa eka imis kessua ja sitten siemailis vähän ilolientä.
Kahvi kaipaa seuraks pienen kirkkaan.
tänne, bannit. mää tiiän yhet bannit täs 10 vuoden aikanaMä haluaisin kanssa avata pullon...musta vaan tulee sitten vähän turhan estoton ja levoton ja en halua banneja tänne
aitänne, bannit. mää tiiän yhet bannit täs 10 vuoden aikana
Voi hyvänen aika, no elä elä elä korkkaa sitte! Nytki on jo pidetelty henkee. *raapii itelleen epekin happipulloa ellun kainalosta*Mä haluaisin kanssa avata pullon...musta vaan tulee sitten vähän turhan estoton ja levoton ja en halua banneja tänne
Ruutis sai ku käytti igor idänihmeestä pahaa sanaa.tänne, bannit. mää tiiän yhet bannit täs 10 vuoden aikana
pari kertaa kun postaa helikopterin niin saa myös bannitRuutis sai ku käytti igor idänihmeestä pahaa sanaa.
En tajua miten joku kehtaa sanoa ryssä! - Ihan hävytöntä tuollanen kielenkäyttö, jotain käytöstapoja sentää hei!
No johan on pikkusieluisia modeja ollu. Lihaisa hulinamutteri on aina ilo silmälle.pari kertaa kun postaa helikopterin niin saa myös bannit
Jännä palsta...täällä saa haukkua ihmisiä jotka arvostelee maahanmuuttoa ja saa sanoa pillukullihinttipippelipöötä mutta jos sanoo sanan ryssä niin jopas tulee banniRuutis sai ku käytti igor idänihmeestä pahaa sanaa.
En tajua miten joku kehtaa sanoa ryssä! - Ihan hävytöntä tuollanen kielenkäyttö, jotain käytöstapoja sentää hei!
En usko, että enää saa. Ennen olivat huomattavasti niuhompia.Jännä palsta...täällä saa haukkua ihmisiä jotka arvostelee maahanmuuttoa ja saa sanoa pillukullihinttipippelipöötä mutta jos sanoo sanan ryssä niin jopas tulee banni