kumminkaan et paheksu, haarakiilaa hierot onnesi kukkuloillaPaheksun
kumminkaan et paheksu, haarakiilaa hierot onnesi kukkuloillaPaheksun
Ei nuo mainitsemasi puutteet ensimmäisessä pullossa muistaakseni oleMuuten ihan kohdillaan toi majurin pullojuttu mutta lopusta puuttuu se että halitaan pyttyä koko yö ja seuraava päiväkin.
Kyllä, taaksepäin. Hyvä muistisääntö että aina käännetään kesää kohden.Siirrettiinkö kelloja nyt siis tunti taaksepäin?
Nimim. kaikki kellot eri ajassa hämmentää
Aina kesään päin, eli ny taaksepäinSiirrettiinkö kelloja nyt siis tunti taaksepäin?
Nimim. kaikki kellot eri ajassa hämmentää
No mut kesä on ennen ja jälkeen talven, ihan ku sen saattais muistaa kumpaa kesää sillä tarkotetaanKyllä, taaksepäin. Hyvä muistisääntö että aina käännetään kesää kohden.
Aina siirto siihen kesään, kumpi on lähempänäNo mut kesä on ennen ja jälkeen talven, ihan ku sen saattais muistaa kumpaa kesää sillä tarkotetaan
Mut tänks, ehkä mä nyt oon oikeessa ajassa.
Saman vuoden kesää. Keväällä kesä on edessä niin eteenpäin, syksyllä kesä on takana niin taaksepäin.No mut kesä on ennen ja jälkeen talven, ihan ku sen saattais muistaa kumpaa kesää sillä tarkotetaan
Mut tänks, ehkä mä nyt oon oikeessa ajassa.
TaiToisikohan joulupukki mulle tälläsen peliohjaimen?
No perkules. Mä en edes tienny, että tommoiset festarit on olemassa.Tänään sain tietää että helsingissä on laku ja salmiakkifestivaalit.
En päässyt kun olin töissä.
En minäkään tiennyt. Työkaveri puhui siitä.No perkules. Mä en edes tienny, että tommoiset festarit on olemassa.
Pitänee huomenna hankkia kassillinen lakuja ja salmiakkeja ja pitää ihan omat festarit.