vierailija
Poika ja jääkisu temmeltävät täällä?
Poika ja jääkisu temmeltävät täällä?
Routamisu temmeltää nykyään ilmeisesti epekin kanssa.Poika ja jääkisu temmeltävät täällä?
höpöhöpö Jääkisu on minunRoutamisu temmeltää nykyään ilmeisesti epekin kanssa.
*ufopääkkönen*
höh, mä luulin että olit
Toi en sitten ollu mä.
Vaikka tuon taisinkin lanseerata
Tätä en olisi halunnut tietää.Routamisu temmeltää nykyään ilmeisesti epekin kanssa.
*ufopääkkönen*höh, mä luulin että olit
Tervetuloa takaisin missä ikinä sitten olitkin*pärrään niin että roiskuu*
Lälläspyy vaan teille kaikille ja varsinkin sulle !
Ulkona on mörkiäispimeetä eli valaistukset kuntoon sisällä ja jumalattomasti kynttilöitä lyhtysiin ulos
Ja vettäkin ropottelee
Viikonlopulle tapahtui jotakin, kun se hävis taas eli valtakunnassa iltawilleröiset pahasti päällänsä jotta päästään korkkaamaan uutta viikkoa, jeee!!
Viihtyisää ja niin rentoa pyhäillan jatkumoa sulle
..ja vallankin sulle, sinä senkin koijarimus joka vieras-harmailijana tykitti ufopääkkösellä....I'll be watching ya...
No awwwww...oliko mua oikein ikäväkin*räpsytiräpsyti**halaaruttaan ja kaappaan williin pyöritykseen*Tervetuloa takaisin missä ikinä sitten olitkin
Just mietin että tekis mieli poppareita *nappaa AKn popparit ja juoksee helmat korvissa karkuun*Jos popkornit ja limunaatit ei o valmiina niin vielä ehtii.
(Bond Skyfall alkaa vasta tunnin päästä)
Oli *pyörii niin paljon että kiharat oikenee ja nassu muuttuu hivenen vihreäksi*No awwwww...oliko mua oikein ikäväkin*räpsytiräpsyti**halaaruttaan ja kaappaan williin pyöritykseen*
Tätä en olisi halunnut tietää.
..ja iltawilleröishepulitkin ehtii hyvin saada ja tilanneselvitykset selvittää ja sotkeakin ja söpöstellä tuon yhden kanssa ja äijäillä noiden kahden kanssa ja hörhöillä tämän pääkkösen kanssaJos popkornit ja limunaatit ei o valmiina niin vielä ehtii.
*tarjoaa isoa paperipussia*Oli *pyörii niin paljon että kiharat oikenee ja nassu muuttuu hivenen vihreäksi*
Taisit just saada popparit halvalla.Just mietin että tekis mieli poppareita *nappaa AKn popparit ja juoksee helmat korvissa karkuun*
Se alkoi jo 21.ooJos popkornit ja limunaatit ei o valmiina niin vielä ehtii.
auttaisko jos konttaa pakoon?Taisit just saada popparit halvalla.
Helmat korvissa on ihan turhaa. En mä jaksa juosta naisten perässä vaikka helmat olis kuinka korvissa.
Jos on tarkoitus, että mä lähden perään niin ei pidä juosta. Helmat korvissa kävely vois toimiakin.
kannattaa varmaan siirtää niitä kelloja sielläkin.Se alkoi jo 21.oo