Sä tuolla aiemmin sanoit poikalan piiskan olevan varattuna ja siksi sä saat vain kahvia jo kohdalle satut.saako kaffeet kans
(minen koske mitenkään varattuihin)
Sä tuolla aiemmin sanoit poikalan piiskan olevan varattuna ja siksi sä saat vain kahvia jo kohdalle satut.saako kaffeet kans
Ei ole tietoa edes missä vaatteet onEi jaksa pukea.
Taitaa olla makkarin lattialla.Ei ole tietoa edes missä vaatteet on
ei kai me miehet mitään käveleviä dildoja olla. meilläkin on tunteet tai jotain.Kaikki ollaan hajallaan kuin ellut kanat pitkin kämppää ja @poika vaan juo kahvia
Paitsi pikkarit jotka tais lentää kirjahyllyn päälle...sinne rintsikoiden viereen.Taitaa olla makkarin lattialla.
tuohon kun vielä lisäät pilkkihaalarin niin oih ja voihmulla villasukat ja villainen alusasu (ihanan pervå naturligtvis)
Välillä tuntuu että ette muuta olekaan.ei kai me miehet mitään käveleviä dildoja olla. meilläkin on tunteet tai jotain.
oon hirvihommissa enkä pilkillätuohon kun vielä lisäät pilkkihaalarin niin oih ja voih
Semnen pehmeänpörreä!mulla villasukat ja villainen alusasu (ihanan pervå naturligtvis)
Sama ajatus.Semnen pehmeänpörreä!
se on väliasu joka pannaan päälle vasta reiluilla pakkasillaSemnen pehmeänpörreä!
tuohon vielä perhokalastajien käyttämät sukkahousut.mulla villasukat ja villainen alusasu (ihanan pervå naturligtvis)
Nahkasta saa aina pisteitäoon hirvihommissa enkä pilkillä
saako sarkapuvusta ja intin nahkasaappaista mtn pisteitä?
Ihanan rapsakka viima tosiaan käy. Kohta voisi glögikauden avata .Ootteks huomanneet, että ulkona käy jumalaton pohjoisenpuoleinen viima? Sellainen, joka saa meren karkaamaan ja hiiret kiipeämään savupiipun viereen lämmittelemään.
Sellainen, että mun tekee mieli grillattua maksaa ja ylikypsää kylkeä ja... punkkua! Olutkausi taitaa olla ohi tältä kesältä.
hiukan viileä on viima. t paitasiltaan meni viel tää viikko. pikkuhiljaa aletaan pitkähiasta harkitsemaanOotteks huomanneet, että ulkona käy jumalaton pohjoisenpuoleinen viima? Sellainen, joka saa meren karkaamaan ja hiiret kiipeämään savupiipun viereen lämmittelemään.
Sellainen, että mun tekee mieli grillattua maksaa ja ylikypsää kylkeä ja... punkkua! Olutkausi taitaa olla ohi tältä kesältä.