Joo, ei muuta kuin piiskaamaanteitä pitäs kai rankaista jollain tavalla
Uuuh.... reksi alkaa taas panemaan meitä kuriin ja nuhteeseenTuletko rankaisemaan meitä?
Mä olen viaton oikeesti, mutta Boobsi osaa houkutella aina mukaansa näihin orgioihinPervo pervon tuntee tai jotain
Uuuh.... reksi alkaa taas panemaan meitä kuriin ja nuhteeseen
Olen nähnyt. Meinaan kattoa nytkin.Onko kukaan nähnyt tuota The wolf of walt street elokuvaa? Kannattaako katsoa? Näyttää olevan julmetun pitkä leffa.
Joooo viaton neitsykäinenMä olen viaton oikeesti, mutta Boobsi osaa houkutella aina mukaansa näihin orgioihin
Taidan miekin katsoa. Taidan kaivaa sipsit ja namipussinkin esiin . Kauhia herkkujen himo iski tänään .Olen nähnyt. Meinaan kattoa nytkin.
kovin mielelläni sen tekisin mut poikalan piiska taitaa olla varattu.Tuletko rankaisemaan meitä?
Ihan täysin viaton enkuli Mokoma Boobsi kun turmelee tällasen viattomanJoooo viaton neitsykäinen
Mä röhnötän sohvalla.Kyllä täällä pervoiltiin, nyt makaamme kuka pöydillä ja kuka pöytien alla hikisinä, alastomina ja kaikkemme antaneina ...uusinta kierros heti päälle kun jaksetaan ja kyetään liikkumaan
ja minä divaanilla....alasti.Mä röhnötän sohvalla.
saako kaffeet kansTaasko täällä ollaan piiskomassa? Tai sen puutteessa?
Sopivan nöyrämielinen kun löytyy, kiltisti pöksynsä laskemaan ja kumartamaan, niin saattaisi toi mun raipantapaiseni aluksi lämmitellen hivellä ja sopivan kiemurtelun aikaansaatuaan muutaman kerran kirvelevästi viiltää.
Toki silittelisin ja puhaltelisin päälle lohdutuksna.
Mie olohuoneen matollaMä röhnötän sohvalla.
Kaikki ollaan hajallaan kuin ellut kanat pitkin kämppää ja @poika vaan juo kahviaMie olohuoneen matolla
Ei jaksa pukea.ja minä divaanilla....alasti.
ja minä divaanilla....alasti.