kahvikirahvi
Mulla on kans :| Mut onneks kohta maksetaan lapsilisätMulla on persaukinen olo
Mulla on kans :| Mut onneks kohta maksetaan lapsilisätMulla on persaukinen olo
Mulle tulee tästä aina mieleen vaan se Scary movie tms Muuten kiva biisi kyllä.
Ota reissuun mukaan? Tai sitten juot mun kanssa. Mua kyl vieläki häirittee ku ei oo hajuakaan missä päin suomea asut niin en tiiä onko ihan mahoton ajatus tulla juomaan sun viinat poismä sain jonkun sortin kuohuviini pullon tai mikä lie mutta kuka sen tuhois mun kanssa parempi ehkä säilyttää ja korkata sitten kun on joku syy tai sitten muuten vaan joskus toiste. valkkaripullojakin vielä kaapissa kun joulusta jäänyt. Kauhee ku yksineläjälle isoja pulloja tyrkätään ni kuka ne juo?!
jssapmsse!mun herkkulakko joutu nyt kovalle koetokselle. Mp osti suklaalevyn ja jätti sen tohon pöydälle ja meni ite nukkuun |o sikapossu!!
joutuisin sen reissussaki juomaa yksin että se siitä. juomaan mun viinat...no ei mulla täällä nyt mitään kaapillista ole niitä muutama valkkari ja tuo kuohari vai mikä lie ja sit muutama siideri/lonkero jotka nekin ollu jo monta kuukautta kun en ole aikoihin juonut,yhen tainnut tuossa loppuvuodesta juoda ja sitten minipulloja pari kolme. siiderit ja lonkut ite ostanut muut olen saanut enkä ees ole mikään alkoholin suurkuluttaja.Ota reissuun mukaan? Tai sitten juot mun kanssa. Mua kyl vieläki häirittee ku ei oo hajuakaan missä päin suomea asut niin en tiiä onko ihan mahoton ajatus tulla juomaan sun viinat pois
jssapmsse!
Nope Arvaa uudestaan!
Meiltä Saat SEksiä?
Laita mulle yyveellä missä asut, edes suurinpyörtein Pliiiiiz!joutuisin sen reissussaki juomaa yksin että se siitä. juomaan mun viinat...no ei mulla täällä nyt mitään kaapillista ole niitä muutama valkkari ja tuo kuohari vai mikä lie ja sit muutama siideri/lonkero jotka nekin ollu jo monta kuukautta kun en ole aikoihin juonut,yhen tainnut tuossa loppuvuodesta juoda ja sitten minipulloja pari kolme. siiderit ja lonkut ite ostanut muut olen saanut enkä ees ole mikään alkoholin suurkuluttaja.
Tuliko huonoja uutisia? :hug:Tuli sellainen puhelu että..
Niille keillä on enkeleitä
iskikö janoLaita mulle yyveellä missä asut, edes suurinpyörtein Pliiiiiz!
jotain surullistakoTuli sellainen puhelu että..
Niille keillä on enkeleitä
En mä tajuu. Tai siis tajuun, mut se tieto ei oo vielä perillä Saat paljastaa.Nope Arvaa uudestaan!
Joo, nykyään on ihan tuulenhuutama LOMPAKKO .sitä on joskus ilamssa : /
tuulen huuhtoma...
Jotain 20 euroa tilillä, jääkaappi ja tankki tyhjä. niitä lapsilisiä odotellessa!Mulla on kans :| Mut onneks kohta maksetaan lapsilisät
Joo Sika mieheni osti tänään itelleen oluen mutta ei mulle!! Ei antanu edes hörppyä vaikka syyttävästi tuijotin :Oiskikö jano
En mä tajuu. Tai siis tajuun, mut se tieto ei oo vielä perillä Saat paljastaa.
Vaihda rahat kolikoiksi niin lompakko painaa enemmänJoo, nykyään on ihan tuulenhuutama LOMPAKKO .
Ennen se oli aina lievästi painorajan yläpuolella, mutta nykyään sillä on anoreksia. :/
Ystävä meni Valhallaan..Tuliko huonoja uutisia? :hug:
mulla pari tsihiä, ihan itse ostinJoo Sika mieheni osti tänään itelleen oluen mutta ei mulle!! Ei antanu edes hörppyä vaikka syyttävästi tuijotin :O
Otan osaa :hug:Ystävä meni Valhallaan..
:hug:Ystävä meni Valhallaan..
sun täytyy miettiä mitä menoja karsisi tai jos sellaisia ei ole, niin kärsiäJoo, nykyään on ihan tuulenhuutama LOMPAKKO .
Ennen se oli aina lievästi painorajan yläpuolella, mutta nykyään sillä on anoreksia. :/
Mieti että miksi möin uuden V50 volvon pois kun jäin yksin lasten kanssaJotain 20 euroa tilillä, jääkaappi ja tankki tyhjä. niitä lapsilisiä odotellessa!
tiistainaJotain 20 euroa tilillä, jääkaappi ja tankki tyhjä. niitä lapsilisiä odotellessa!