Meillakin pidetaan toisinaan ihan parituspaivia... Parittomia sukkia paritetaan keskenaan.
Onkohan sukilla joku vika kun niiden suhteet kariutuu niin nopeasti ja yllättävästi, ja toinen niistä katoaa kuin tuhka tuuleen?Meillakin pidetaan toisinaan ihan parituspaivia... Parittomia sukkia paritetaan keskenaan.
Hienoa. Mun tarttis ottaa lääkettä kansWau, mahtavaa! 2000 mg parasetamolia, 800 mg ibuprofeenia ja tolkki Red Devilia blandattuna appelsiinimehulla alkaa tehota. Paansarky antaa kohta periksi.
Liika samankaltaisuus saattaa kaataa niiden suhteen, luulen. Siksi yritankin rohkeasti parittaa yli vari- ja kuosirajojen.Onkohan sukilla joku vika kun niiden suhteet kariutuu niin nopeasti ja yllättävästi, ja toinen niistä katoaa kuin tuhka tuuleen?
Sukkien erotilasto on varmaan synkempi kun avioerotilasto.
Aivan, mukava että selvensit!tajusin kyllä että et ollut lapsen isä. kuten kirjoitin niin eri asia se lapsi on laittaa sinne oman isin kanssa kuin että vieraan miehen kanssa.
Mää yritän natsimaisesti pitää samanrotuisia sukkia yhdessä. En koskaan laita yksittäisiä sukkia pesulle, vaan pakotan ne lojumaan likasiten pyykkien seassa kunnes niiden kaltainen kumppani eksyy samaan kasaan.Liika samankaltaisuus saattaa kaataa niiden suhteen, luulen. Siksi yritankin rohkeasti parittaa yli vari- ja kuosirajojen.
Mitäs sillon?Hieman meinaa sieppaa ensviikonloppu, mutta minkäs tehet..
mikäs siinä?Hieman meinaa sieppaa ensviikonloppu, mutta minkäs tehet..
öitä =)Kyl nyt tarvii mennä tutumaan, tuitui
aina voi kierrättäämä sain jonkun sortin kuohuviini pullon tai mikä lie mutta kuka sen tuhois mun kanssa parempi ehkä säilyttää ja korkata sitten kun on joku syy tai sitten muuten vaan joskus toiste. valkkaripullojakin vielä kaapissa kun joulusta jäänyt. Kauhee ku yksineläjälle isoja pulloja tyrkätään ni kuka ne juo?!
En nyt kaikkea viiti kertoa, mutta olis ollut vain mukava tutustua uusiin ihmisiin muttei vain nyt usu kohilleen..Mitäs sillon?
:hug:En nyt kaikkea viiti kertoa, mutta olis ollut vain mukava tutustua uusiin ihmisiin muttei vain nyt usu kohilleen..
sitä on joskus ilamssa : /Mulla on persaukinen olo