Alkuperainenkin on ihuna
Niin totta ! Ja kun se on loppujen lopuksi niin lyhyt aika...Tämänkö muistais vain aina
Niin on, kaksi aikuista lasta jo. Aika menee nopeasti.Niin totta ! Ja kun se on loppujen lopuksi niin lyhyt aika...
klamydiaa parhaimmillaan. aina asian ytimessä.Tämänkö muistais vain aina
..ja uskoa ja luottaa siihen etta on osannut valjastaa ja opastaa ja opettaa heita niin etta ne siivet kantavat. Ja jos eivat ihan heti niin tekisikaan, niin kotiin voi ja pitaa aina tulla, jotta voi lahtea uudestaan kokeilemaan.Niin on, kaksi aikuista lasta jo. Aika menee nopeasti.
Elämää ei pidä rakentaa lasten varaan koska lapset ovat vain lainassa meillä. Pitää yrittää tehdä vain parhaansa kun he ovat lapsia. Parhaansa mukaan yrittää tukea heitä.
pitäis olla miljoonia tililläkin, mutta kun ei ole.Elamankin on lainaa. Sen takia siita pitaa tehda oman nakoisensa. Etta pystyy sanomaan etta on elanyt ja ollut onnellinen ja on rakastanut ja saanut rakkautta takaisinkin.
Mmmm...raha on vaan rahaa. Toki helpottaa elamaa mutta...ei se tuo kuitenkaan sita onnea eika rakkautta, jota ihminen kuitenkin aina halajaa.pitäis olla miljoonia tililläkin, mutta kun ei ole.
Ainakin mie ossaan tehä päätöksiä jokka tekkee mun elämästä omannäköisen.pitäis olla miljoonia tililläkin, mutta kun ei ole.
niihän mä just sanoin.Mmmm...raha on vaan rahaa. Toki helpottaa elamaa mutta...ei se tuo kuitenkaan sita onnea eika rakkautta, jota ihminen kuitenkin aina halajaa.
..ja ma sanoitin sita hiukan lisaaniihän mä just sanoin.
Niin, annoit sille oikeat sanat...ja ma sanoitin sita hiukan lisaa
Jaaa...oikeat ja oikeat...jokaisella on kuitenkin rinnassaan se sydan joka kertoo paremmin ja tarkemmin mita haluaa. Kunhan ei maailman menon pyorteessa jata sita koskaan kuuntelematta.Niin, annoit sille oikeat sanat.
nyt ei pysty kuuntelemaan, katon jos muistan aamupäivällä kuunnella...ja ma sanoitin sita hiukan lisaa
Kuules nyt *läppäsee sille kuuluisalle pepulle* Mää kehuin ja peesasin suaJaaa...oikeat ja oikeat...jokaisella on kuitenkin rinnassaan se sydan joka kertoo paremmin ja tarkemmin mita haluaa. Kunhan ei maailman menon pyorteessa jata sita koskaan kuuntelematta.