Joo, et niin menettanytkaan yhtn mitn.Joo,o. Ei oikeen oo päässy tän illan juttuihin mukaan. Meen nukkuu.Öitä.
Unikuvia
Joo, et niin menettanytkaan yhtn mitn.Joo,o. Ei oikeen oo päässy tän illan juttuihin mukaan. Meen nukkuu.Öitä.
Eiks nyt olis poikien vuoro paljastella kun sä olet jo tehtäväsi hyvin ja uskollisesti tehnyt?
öitä tinkulaanJoo,o. Ei oikeen oo päässy tän illan juttuihin mukaan. Meen nukkuu.Öitä.
Ay ay, captainEiks nyt olis poikien vuoro paljastella kun sä olet jo tehtäväsi hyvin ja uskollisesti tehnyt?
Komenna sä niitä olemaan meille hunkseina, ei ne mua kuitenkaan tottele...niin ja on se Päätönkin siellä, että komenna hänetkin vaan sinne riviinAy ay, captain
muutama on niin tehnyt, et vaan ollut viel silloin mukana ketjussaEiks nyt olis poikien vuoro paljastella kun sä olet jo tehtäväsi hyvin ja uskollisesti tehnyt?
..siis pitaako mun nyt urakoida tanaan oikein kunnolla?!Komenna sä niitä olemaan meille hunkseina, ei ne mua kuitenkaan tottele...niin ja on se Päätönkin siellä, että komenna hänetkin vaan sinne riviin
Sulla on tähän tarkoitukseen (kuvannollisesti!) suuremmat munat kuin mulla niin että alappas hommiin nainen
Nii-in Mä olen tällanen maija myöhänen taasmuutama on niin tehnyt, et vaan ollut viel silloin mukana ketjussa
Ai ketkako?!muutama on niin tehnyt, et vaan ollut viel silloin mukana ketjussa
No mutta ei ne muuten mitään tee, ainoa joka niitä komentais on tällanen munaton sankari...eihän tästä sitten mitään tuu *puhaltaa vappupilliin turhaa*..siis pitaako mun nyt urakoida tanaan oikein kunnolla?!
Hyva kun askeisestakaan edes toipunut...
Kylla mie taijan nyt vaan ottaa sen kattelijan roolin kerrankin
Liioittelija..eikaku vahattelija..ihan sekasin viela tosta askosestaNo mutta ei ne muuten mitään tee, ainoa joka niitä komentais on tällanen munaton sankari...eihän tästä sitten mitään tuu *puhaltaa vappupilliin turhaa*
Lapset, piti kirjoittaman!On noi espanjalaiset kyllä pervoja. Laittaa lalset laulamaan tuherosta.
Niin vaan totteliko ne muka? Pah, nauroivat partakarvoihinsa viikset väpättäenLiioittelija
Hyvin sa tuossa paivemmalla kaskyttelit
AI hah nyt?Niin vaan totteliko ne muka? Pah, nauroivat partakarvoihinsa viikset väpättäen
ai niin sä puhut siitä, niin no mähän olin sillon vaan sellanen lihasvoima ja hiljainen taustajoukko silloin *viattomalla katseella*AI hah nyt?
Majurihan oli siististi paketissa jo ja Lunis Ja Boobis mukana vallankin
"..hiljainen taustajoukko...ja ...viattomalla katseella..."...ai niin sä puhut siitä, niin no mähän olin sillon vaan sellanen lihasvoima ja hiljainen taustajoukko silloin *viattomalla katseella*