tais meitä pari olla sinä iltana. nimiä en mainitse. kiltit tytöt oli nukkumassa.Ai ketkako?!
...no niinpa tietysti...mutta aina on sijaa uusintakierrokselletais meitä pari olla sinä iltana. nimiä en mainitse. kiltit tytöt oli nukkumassa.
Eli ketkä? Paita pois päältä ja nimet tähän kiitos.tais meitä pari olla sinä iltana. nimiä en mainitse. kiltit tytöt oli nukkumassa.
Yyveelaatikkokin on olemassaEli ketkä? Paita pois päältä ja nimet tähän kiitos.
shhh...älä kerro niille sitä. Sulla alkaa muuten täyttyä se sun lootas puolialastomista miehistä ja aamuun mennessä on koko sivus aivan jumissa *supattaa korvaan*Yyveelaatikkokin on olemassa
Eli ketkä? Paita pois päältä ja nimet tähän kiitos.
Ihan siuta tassa kylla aattelinshhh...älä kerro niille sitä. Sulla alkaa muuten täyttyä se sun lootas puolialastomista miehistä ja aamuun mennessä on koko sivus aivan jumissa *supattaa korvaan*
ai? Sinäkinkö brutukseni?
Tuon kyllä uskonIhan siuta tassa kylla aattelin
Mulla on kone ihan valmiiksi kuumana ja jumissa taman iltaisesta joten...hukkaan menis koko lysti.
mitä mä nyt taas olen tehnyai? Sinäkinkö brutukseni?
heti hakisit kotiis huutamaan ja ujeltamaan?Tuoko ossais vielä luututa ja tiskata niin heti hakisin emännäksi tänne
Kauniita unikuviaHyvää yötä
tiedä? Niin mitäs sää olet tehnyt?mitä mä nyt taas olen tehny
Jos ossaa luututa ja tiskata niin kylläheti hakisit kotiis huutamaan ja ujeltamaan?