...mikäköhäh?...e löydy sanakirjasta moista sanaa...Varokaa tytöt, ettei riippatisu jää oikean jalan saappaan alle juostessa
...mikäköhäh?...e löydy sanakirjasta moista sanaa...Varokaa tytöt, ettei riippatisu jää oikean jalan saappaan alle juostessa
Nooh...kunhan on kepeän kuplivaista oloa ja hyvää seuraa tiedossa, niin anna mennä vaanPäivää kettinkiin.
Lupasin tulla takaisin kun olen selvinnyt, mutta valehtelin.
Aamulla (yksin) herätessäni (unilaatikosta) jääkaapissa oli (onneksi) jäljellä vielä kahdeksan olutta. Ei ole enää.
Joten suunta käy kohta kohti nurkkabaaria (katsomaan onko se vielä pystyssä) ja lähikauppaa josta saa tyhjään jääkaappiin täytettä.
Jos nyt päästää promillet alle kahden niin luvassa on kirjaimellisesti helvetillinen olotila. Se on joka tapauksessa edessä, mutta ajattelin itte päättää päivän.
Joten piipahdin vaan kertomaan, että olen vielä hengissä.
Niin ja toivottamaan Pitsille hyvää ja ansaittua lomaa.
Mä laitan tissit olalle.Varokaa tytöt, ettei riippatisu jää oikean jalan saappaan alle juostessa
On kyl aikasmoinen tuuli täälläkin. Taitaa olla viisainta pysyä sisällä ja lämmittää sauna.Hei vaan.
Ei ihan menny tää päivä niinkuin piti.Oli kahet treffit sovittu eikä kummatkaan toteutunu,toinen kaverin kaa ja toinen kälyn kans. oon sitten vaan lusmuillu ja miettinyt että pitäs tehdä jotain mut mitään en oo saanu aikaseks.Ulkona kävin pikku lenkil mut ihan kauhee tuuli oli just sillon,Nyt ei sit tuule kuin ihan nimeks vaan.
Ja herkkujakin on nyt sitten...lakuu ja suukkoja...turhaan niitäkin ostin No,vien töihin niin ei tuu yksin syötyä kaikkea.
Saiskos kuvan, tisut olalla?Mä laitan tissit olalle.
Ei ole kuvaa siitä.Saiskos kuvan, tisut olalla?
Lähetä haukku lämmitää sitten mua jos sua lämmittää saunaOn kyl aikasmoinen tuuli täälläkin. Taitaa olla viisainta pysyä sisällä ja lämmittää sauna.
Kamera kouraan ja otaEi ole kuvaa siitä.
Nää, ny jaksa mitään.Kamera kouraan ja ota
Kävin käveleskelemässä n. 4 km
Niskottelua havaittavissa: Mene jääkaapille ja ota kananmuna kouraan ja mäjäytä sillä otsaasiNää, ny jaksa mitään.
mut sit mulla ei ole sauna ja juttukaveriaLähetä haukku lämmitää sitten mua jos sua lämmittää sauna
Mäjäytän sua munille.Niskottelua havaittavissa: Mene jääkaapille ja ota kananmuna kouraan ja mäjäytä sillä otsaasi
Taidat luvata vaanMäjäytän sua munille.
kai sää nyt yhen saunakerran pärjäät yksinkin....mut sit mulla ei ole sauna ja juttukaveria
Mä tulen auttamaan, pidän Majurista kiinniMäjäytän sua munille.
Katotaan, ei sitä koskaan tiiä.Taidat luvata vaan
Mää tuon jeesusteipin.Mä tulen auttamaan, pidän Majurista kiinni