Vaihan kuvaa useemmin, kuin kalsareitaVaihdoit!
(tai sit mun kone tekee temppujaan)
Vaihan kuvaa useemmin, kuin kalsareitaVaihdoit!
(tai sit mun kone tekee temppujaan)
Sekä kuva että kalsarit on värillistä mallia, edestä keltainen ja takaa ruskea?Vaihan kuvaa useemmin, kuin kalsareita
Kannattaako edes yrittää, menee vain enempi sekasin jos selkoa yrittää saadaOon yrittänyt lukaista jokusen kymmenen sivua taaksepäin että pääsen taas kärryille
ainoa poikkeuksellinen juttu on ollut se, että yinksu saa lopultakin riittävästi munaaNo ihan suotta veivaat, ketjun kärryt on sujuvasti ojassa eli ne jutukin samaa huttua kuin ennenkin . Vauhdista mukaan vaan
Se ei yllättänyt mua. Yinksulla on taatusti varaa valita munantuottajansaainoa poikkeuksellinen juttu on ollut se, että yinksu saa lopultakin riittävästi munaa
Niin...mites se meni*muistelee*...muna päivässä (vähintään) pitää mielen omenaisenaainoa poikkeuksellinen juttu on ollut se, että yinksu saa lopultakin riittävästi munaa
..ja mä luin ihan selkeesti ja sujuvasti että .."..kysyin Ruutikselta että..."...kunnes pääsin kohtaan että "mummin tyttö"..Kysyin Ruttikselta tuleeko se käymään mummin luona niin polskitaan altaassa ja käydään katsomassa ankkoja. Mummin tyttö lupautui heti: "ghyyyl"
Saattas olla Frukrutilla ja mr.Bitchillä jotain sanottavaa jos Ruutis tulis mun luo polskimaan..ja mä luin ihan selkeesti ja sujuvasti että .."..kysyin Ruutikselta että..."...kunnes pääsin kohtaan että "mummin tyttö"..
..tässä nyt kenenkään tartte mitn pahasti eikä hyvästi mennä sanomaan..jos joku random ketjuhörhö lukee omiaanSaattas olla Frukrutilla ja mr.Bitchillä jotain sanottavaa jos Ruutis tulis mun luo polskimaan
Mr.Bitch ei sanois pahasti. Se sanois hyvästi. Frukrutia en tunne niin en tiedä miten hän kommentoisi.
https://www.urbaanisanakirja.com/word/ruttis/Kysyin Ruttikselta tuleeko se käymään mummin luona niin polskitaan altaassa ja käydään katsomassa ankkoja. Mummin tyttö lupautui heti: "ghyyyl"
Mää tiesin ton. Ruttunaama on vaan niin perkeleen pitkä sana kirjottaa
veikkaan että polskimislomaa ei myönnettäisSaattas olla Frukrutilla ja mr.Bitchillä jotain sanottavaa jos Ruutis tulis mun luo polskimaan
Mr.Bitch ei sanois pahasti. Se sanois hyvästi. Frukrutia en tunne niin en tiedä miten hän kommentoisi.
Lauantai meni sulkiJaa, se tulikin yllättävää suunnitelmien muutosta ja -kappas vaan - kiirustakin siihen samaan sotkuun eli.
Mä lähden säätämään ja sinkoilemaan ja uneksimaan päikkäreistä, tässä nyt semmosiin joudakaan..
Lauvvantain huumaa sulle !
...joutikin varmaan menemään, kun vaan yhden päivän ravintola oli...Lauantai meni sulki
Ravintola Lauantai | Ravintolamaailma.fi
Lauantai on sulkenut ovensa syyskuussa 2016. Kiitämme kaikkia asiakkaitamme menneistä vuosista!
Oikean?Varokaa tytöt, ettei riippatisu jää oikean jalan saappaan alle juostessa