Oy noooyyyyyy...nain vahaiseksiko yhteinen puristelu...tursteluaikamme jaikin?!Väsy iski. Mä hilaan perseeni sänkyyn. Öitä
Niin jäi. Jatkan puristelua unissa. pusOy noooyyyyyy...nain vahaiseksiko yhteinen puristelu...tursteluaikamme jaikin?!
No. Naepa oikein paheksuttavia unikuvia*pus*
Niin jäi. Jatkan puristelua unissa. pus
Iltaa toffolaanIltaa
Meillä nukutaan jo.Iltawilleroiset ...vauhti ja hopotys sen mukaista tassa vaiheessa iltaa ja vasyfiilista....
Sa hankit siella motivaatiota kohdilleen kuntosaliharjotteita vartenMeillä nukutaan jo.
Mutta voi...olen repsahtanut. Olen viimeksi käynyt kuntosalilla yli viikko sitten ja karkkiakin olen syönyt monena päivänä. Monta päivää kestänyt migreeni veti energiat pois, mutta tämän viikon syöpöttelylle ei ole mitään syytä.
Sokeri on myrkkyä keholleMeillä nukutaan jo.
Mutta voi...olen repsahtanut. Olen viimeksi käynyt kuntosalilla yli viikko sitten ja karkkiakin olen syönyt monena päivänä. Monta päivää kestänyt migreeni veti energiat pois, mutta tämän viikon syöpöttelylle ei ole mitään syytä.
NiinSokeri on myrkkyä keholle
T: "Meissä kaikissa asuu pieni L@ura"
Olen tän ennenkin sanonut, mutta faktahan on se, että jäätelön tai suklaan puutteesta kärsivä nainen on ihan sietämätöntä seuraa. Se puute pitää aina paikata mitä pikimmin.Otetaas jäätelöä
Söin jo, nöy hätä. Nyt lisää karkkia.Olen tän ennenkin sanonut, mutta faktahan on se, että jäätelön tai suklaan puutteesta kärsivä nainen on ihan sietämätöntä seuraa. Se puute pitää aina paikata mitä pikimmin.
Joten ota toinenkin annos sitä jädeä, ihan vaikka varmuuden vuoksi.
Jep, anna menna semmosenaanMä sain tyrnimarjoja,nyt on talveks vitskupommit taattu. Eikö ne voi pakkaseen ihan sellasenaan laittaa?
juu voi, laita pieniin rasioihinMä sain tyrnimarjoja,nyt on talveks vitskupommit taattu. Eikö ne voi pakkaseen ihan sellasenaan laittaa?
KylläMä sain tyrnimarjoja,nyt on talveks vitskupommit taattu. Eikö ne voi pakkaseen ihan sellasenaan laittaa?
Jotain minirasioita pitää hommata.juu voi, laita pieniin rasioihin