Mä ainakin takaapäinversiosta.Puhutteko te nyt perspanoista vai takaapäin panosta
JuuhSiis miehet vai? normisti takaapäin? ei per*eeseen.
Nää tammisen pötkylät ovat kyllä pettymys!mä siirryin jo ruuanlaittoon.
Mä söin jo. Nyt jälkiruokaa.mä siirryin jo ruuanlaittoon.
Omituisia miehiä oot tavannu josseivät takaapäin oo halunneet.Juuh
Jotain "Arskamaista" naposteltavaa täs pitäis illaksi keksiä kun ysiltä alkaa terminaattori 3. Olisko makkara mitään?Mä söin jo. Nyt jälkiruokaa.
Niin ovat.Omituisia miehiä oot tavannu josseivät takaapäin oo halunneet.
paras valinta elokuvan mukaan. tai nakkeja.Olisko makkara mitään?
no niin olisit.Ite oisin tehnyt parempia!
Ja jotakin makkaran kanssa.Jotain "Arskamaista" naposteltavaa täs pitäis illaksi keksiä kun ysiltä alkaa terminaattori 3. Olisko makkara mitään?
OlisJotain "Arskamaista" naposteltavaa täs pitäis illaksi keksiä kun ysiltä alkaa terminaattori 3. Olisko makkara mitään?
No olutta tietty pitäis olla mut kun koitan pysyä erossa semmoisesta niin en ny just lähde hakemaan.Ja jotakin makkaran kanssa.
Mä ajattelin jotakin syötävää. Ettei ole pelkkää makkaraa.No olutta tietty pitäis olla mut kun koitan pysyä erossa semmoisesta niin en ny just lähde hakemaan.
Mut kun on Arska seurana ja makkaraa lautasella niin ei siinä muuta jouda kaipaamaan. Paitti mainostaukotupakkia.
Kyllä voi. pus
...topiceina makkarat, tahtomishalluumiset, terminaattorit takaapain jajajaja...
Voikohan tanne ennaa olenkaan tullakaan....
Jatkakaa
Iltaa
Niin voikinKyllä voi. pus
Yhdelläkin pärjää.Mulla on Bonnen mustikkamehua.
Viime viikolla hörpin vain seitsemän annosta olutta. Tällä viikolla mennyt jo neljä, heikompi tulos siis tiedossa, luulen.