The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Makaroni-nuudeli-jauheliha-tomaattipata liedellä.
Ruokalajin nimi on "retrouver armoire".
Kuulostaa ranskaksi hienommalta kuin suomalaisittain - "Mitä kaapista sattui löytymään".

Illalla vois kattoa Beverleyn kyttä kolmosen.

Huomenna on sit kirjaimellisesti paska päivä. Eli siivouspäivä.
 
Mikä on vointi?
Ihan ok. Koittanu sopivassa suhteessa levätä sellasessa itelle hyvässä asennossa ja sit käydä vähän kävelee :) Kipuja on, mut nyt ne pysyy suht siedettävinä taas. Maanantain pitää mennä käymää siellä lääkärissä, niin kysyn samalla josko se näkis, että onko röntgenlääkäri kattonu ne mun kuvat ja antanu omaa lausuntoa. (on meinaa kokemusta siitä, että yleislääkärin mielestä kuvat ok ja röntgenlääkäri soitii ja ilmoitti että oli murtuma)
 
Ihan ok. Koittanu sopivassa suhteessa levätä sellasessa itelle hyvässä asennossa ja sit käydä vähän kävelee :) Kipuja on, mut nyt ne pysyy suht siedettävinä taas. Maanantain pitää mennä käymää siellä lääkärissä, niin kysyn samalla josko se näkis, että onko röntgenlääkäri kattonu ne mun kuvat ja antanu omaa lausuntoa. (on meinaa kokemusta siitä, että yleislääkärin mielestä kuvat ok ja röntgenlääkäri soitii ja ilmoitti että oli murtuma)
Hyvä, että kipu hiukan paremmin kurissa.
 
vierailija
Tossa päivällä syrjäsilmällä kattelin "hotellit kuntoon" Gordon Ramsayta.

Oli kyllä semmoinen jakso - itse asiassa kaksi jaksoa putkeen, että uskaltaako ainoaankaan hotelliin enää jalallaan astua.
Tai uskallanko enää koskaan syödä mitään muuta kuin itse laittamaani.

Mistäkö tää nyt juolahti mieleeni. No kun tässä pistelen poskeeni tätä just laittamaani makaronimössöä, niin ton jakson sapuskoihin verrattuna jopa tämä on silkkaa gourmettia.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä