Mikä on vointi?Aa, kahvia. Pitäiskö itekin.. Jotain lämmintä tekis mieli
Kyöpelitärkin ketjussa. Kiva.
Kolotti täälläkin
Ihan ok. Koittanu sopivassa suhteessa levätä sellasessa itelle hyvässä asennossa ja sit käydä vähän kävelee Kipuja on, mut nyt ne pysyy suht siedettävinä taas. Maanantain pitää mennä käymää siellä lääkärissä, niin kysyn samalla josko se näkis, että onko röntgenlääkäri kattonu ne mun kuvat ja antanu omaa lausuntoa. (on meinaa kokemusta siitä, että yleislääkärin mielestä kuvat ok ja röntgenlääkäri soitii ja ilmoitti että oli murtuma)Mikä on vointi?
Hyvä, että kipu hiukan paremmin kurissa.Ihan ok. Koittanu sopivassa suhteessa levätä sellasessa itelle hyvässä asennossa ja sit käydä vähän kävelee Kipuja on, mut nyt ne pysyy suht siedettävinä taas. Maanantain pitää mennä käymää siellä lääkärissä, niin kysyn samalla josko se näkis, että onko röntgenlääkäri kattonu ne mun kuvat ja antanu omaa lausuntoa. (on meinaa kokemusta siitä, että yleislääkärin mielestä kuvat ok ja röntgenlääkäri soitii ja ilmoitti että oli murtuma)
Samaa ihmettelin. Mä nukun silloin.Mitä ihmettä? Tänään keskellä yötä ykköskanavalla Poirottia?
Uusinta viime viikolta. Huomenna TV1 klo. 15.05 Poirot ja lentävä kuolema .Mitä ihmettä? Tänään keskellä yötä ykköskanavalla Poirottia?
OT--- kasvaako siellä viinirypäleitä? Aamulla tuli yks ohjelma, mistä piti kysyä, mut meni se asia kummallisesti hukkaanNo, siitä onnitellaan sitten myöhemmin . Kyllä se kohta valmistuu.
Mie onnittelin sinnuu siitä, että oot saanut joitakin päiviä aikaa enemmän tähän elämän alkuun . Sie osasit jo varmaan vaikka mitä jo ennen minnuu .
Vilauta tisua tai katkasen luutasi
Kolotti täälläkin
Nyt oli niin outo että on jo pakko taipuaVilauta tisua tai katkasen luutasi
*kirjoittaa muistikirjaan*Nyt oli niin outo että on jo pakko taipua
(.)(.)
Oudohko keino mutta koska näyttää toimivan niin pitänee ottaa käyttöön.Vilauta tisua tai katkasen luutasi
Kyllä se kohta on valmista . Miun lihaprojekti tulee valmiiksi n. klo. 23 .omperkele toi savunaudan teko pitkäjäykkästä puuhaa, aamulla koetin tehä tulia hirveessä kaatosateessa
ja vieläkin on lihan lämpö -7 tavoitteesta
Lihaprojekti???Kyllä se kohta on valmista . Miun lihaprojekti tulee valmiiksi n. klo. 23 .
Semmoinen parin kilon mötikkäLihaprojekti???