vierailija
Olisin saanu rytmihäiriöitä jo työmaalta startatessa.Iltaa!
Mä oon hieman sippi kun olin vähän unohdellut.
Työmaalta startattiin puol neljältä -ei kohti kotia vaan keravalta herttoniemen taa hakemaan opiskeluihin muuttanutta. Nokka kotiinpäin mut toki se siltaremppa hiukkaverta hidasti... ja muutamakymmenen ylimääräistä kilometriä jotta saadaan loput lapset kotiin.
Seiskalta siis kotona. Kiirellä jauhelihasta pihvitaikina jja se pannulle jotta saavat hampurilaisia. Kasilta hakemaan esikoisen tyttöystävää bussiasemalta. Sen siis olin unohtanut. Ja sen, että kolmoslapsi pitää kuskata ja hakea sekä huomenna että sunnuntaina 4-H-kerhon koulutukseen.
Voi nakinkakinkökkeli!
Christopher Walken. Onko se osallistunut johonkin teinifantasia-elokuvaan?ei tuossa elokuvassa.
kun panee vain luomuun (paula hox) niin ei töki sänkiSänki voi tökätä sokeaankin silmään kipeästi!
(siksi se valoimpulssivempele)
montaako puskaa oot pannu 20v aikana?no kuule ei oo koskaan estäny kaameinkaan puska panemista
vällykäärmeen silmä on sokea
Lihavankkurista tuli mieleen pihvi. Pippuripihvi!Olisin saanu rytmihäiriöitä jo työmaalta startatessa.
Herttoniemessä olisi kutsuttu lihavankkuri paikalle.
Enkä tiedä näiden maantieteellistä sijhaintia edes.
oon ollu ukkomies yli kolkyt vuotta joten laske siitämontaako puskaa oot pannu 20v aikana?
ei nyt ihan teiniä. 1800-luvulla julkaistu novelli päättömästä ratsumiehestäChristopher Walken. Onko se osallistunut johonkin teinifantasia-elokuvaan?
silläpä just meinasinkin.oon ollu ukkomies yli kolkyt vuotta joten laske siitä
tunnustan että mulla ei ole varaa ylpeillä kaatojen määrällä
no mutta ei oo tähän asti jääny märkä pillu panematta jonku hiton piikkilankaesteen takiasilläpä just meinasinkin.
ok, en oo nähny. Ajattelin kun nykyään on kaikenlaista sormusten herraa ja muuta mistä hahmoista en mitään tiedä.ei nyt ihan teiniä. 1800-luvulla julkaistu novelli päättömästä ratsumiehestä
https://fi.wikipedia.org/wiki/Päätön_ratsumies
Onneksi kello on yli kymmenen.no mutta ei oo tähän asti jääny märkä pillu panematta jonku hiton piikkilankaesteen takia
eikä oo sänkeenkään tökänny
no e.taasko kaikki meni nukkumaan.
Mikset oo pervåilemassa peiton alla??aletaampa perwåileen niin ei väsytä
eukko on reisussa, mitäs luulit?Mikset oo pervåilemassa peiton alla??
Ilmankos sää täällä tähä aikaa sit oot.eukko on reisussa, mitäs luulit?
määhän oon aniharvoin ketjussa perjantai-iltaisin