Nyt äkkii jotain äksönii,mun rupee jo silmät luppaamaan.
Nyt äkkii jotain äksönii,mun rupee jo silmät luppaamaan.
En, ei tos ollu mitään mysteeriäodotat ilmeisesti että joku kysyy että mitä sun mysteeripäivitys oikein tarkoittaa?
kuka ekana kysyyKelle?
OKIltaa!
Mä oon hieman sippi kun olin vähän unohdellut.
Työmaalta startattiin puol neljältä -ei kohti kotia vaan keravalta herttoniemen taa hakemaan opiskeluihin muuttanutta. Nokka kotiinpäin mut toki se siltaremppa hiukkaverta hidasti... ja muutamakymmenen ylimääräistä kilometriä jotta saadaan loput lapset kotiin.
Seiskalta siis kotona. Kiirellä jauhelihasta pihvitaikina jja se pannulle jotta saavat hampurilaisia. Kasilta hakemaan esikoisen tyttöystävää bussiasemalta. Sen siis olin unohtanut. Ja sen, että kolmoslapsi pitää kuskata ja hakea sekä huomenna että sunnuntaina 4-H-kerhon koulutukseen.
Voi nakinkakinkökkeli!
naisetIltaa!
Mä oon hieman sippi kun olin vähän unohdellut.
Työmaalta startattiin puol neljältä -ei kohti kotia vaan keravalta herttoniemen taa hakemaan opiskeluihin muuttanutta. Nokka kotiinpäin mut toki se siltaremppa hiukkaverta hidasti... ja muutamakymmenen ylimääräistä kilometriä jotta saadaan loput lapset kotiin.
Seiskalta siis kotona. Kiirellä jauhelihasta pihvitaikina jja se pannulle jotta saavat hampurilaisia. Kasilta hakemaan esikoisen tyttöystävää bussiasemalta. Sen siis olin unohtanut. Ja sen, että kolmoslapsi pitää kuskata ja hakea sekä huomenna että sunnuntaina 4-H-kerhon koulutukseen.
Voi nakinkakinkökkeli!
Tällä kertaa ei kyllä ole. Ei sit himpun vertaa!naiset
ei minkäänlaista organisointikykyä
Ei oo jonookuka ekana kysyy
Ei yks vielä jonoo tee ja sitäpaitsi en mää sulle kun et ees alakertaas trimmaaompas
karvarasisti!Ei yks vielä jonoo tee ja sitäpaitsi en mää sulle kun et ees alakertaas trimmaa
Miehessä saa ja pitää olla karvaa mut kyllä se alakerta pitää pitää siistinä.Eihän miehetkään tykkää(no ehkä jotkut mut suurin osa ei) jos naisella karmee puska pöksyissä.karvarasisti!
Kui?töllöttimet kolmoselle äkkiä.
päätön seikkailee sielläKui?
no kuule ei oo koskaan estäny kaameinkaan puska panemistaMiehessä saa ja pitää olla karvaa mut kyllä se alakerta pitää pitää siistinä.Eihän miehetkään tykkää(no ehkä jotkut mut suurin osa ei) jos naisella karmee puska pöksyissä.
Perskule!päätön seikkailee siellä
Sänki voi tökätä sokeaankin silmään kipeästi!no kuule ei oo koskaan estäny kaameinkaan puska panemista
vällykäärmeen silmä on sokea
ei tuossa elokuvassa.päätön seikkailee siellä