Höpsis rouva.Tuosta on tie vain alaspäin
Mut toisaalta, kun tulee ikää niin ei välitä asiasta paskan vertaa.
No moi !Päivää
Aijaa HelloNo moi !
(toi päivää kuulostaa niin kauheen epäilyttävän viralliselta...melkein pitää istua viivotin suorana ja olla hengittämättä*luimistelen*)
...sun pitäs saada sekä vaarallisen että traumatisoivan työn lisää.luulin saavani olla rauhassa kun kuukkelit on lomalla mut ei.... toisen tiimin eukot piti suuren menkkagallupin suureen ääneen. Mun poppikone sanoi jo että äänenvoimakkuus on haitallista korville mutta jäi epäselväksi tarkoittiko se musiikkia vai eukkoja.
Voi kiitos - olin nimittäin ihan satavarma asiastaHola locas!
Kuista ja muista en tiijä, mutta hampaanpoistossa verihyytymällä on tosiaan suuri rooli paranemisessa. Aiempaan keskusteluun viitaten^.
Multa nyppästiin taannoin puolimätä poskihammas hiiteen, ja lääkäri varotti mua sen seittemän kertaa kivuliaasta dry socket -oireesta, joka vaanii hampaankolon imijää
Se hyytymä on tärkeä pitää paikallaan mutta se on pidempiaikanen juttu. Giraffia koskee tänään se luun vääntely jos on koskeakseen.Hola locas!
Kuista ja muista en tiijä, mutta hampaanpoistossa verihyytymällä on tosiaan suuri rooli paranemisessa. Aiempaan keskusteluun viitaten^.
Multa nyppästiin taannoin puolimätä poskihammas hiiteen, ja lääkäri varotti mua sen seittemän kertaa kivuliaasta dry socket -oireesta, joka vaanii hampaankolon imijää
Eli ei paljon huttuakaan , viikko vilahtaa nopeastiIltaa. Lomat lähenee. Viikko vielä.
Onhan sinulla lapsia?Leikkasin nurmikon. Pihalta.
Ei ne asu täälläOnhan sinulla lapsia?
Hanki ajoleikkuri?Ei ne asu täällä