The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Tuosta on tie vain alaspäin (y)

Mut toisaalta, kun tulee ikää niin ei välitä asiasta paskan vertaa.
Höpsis rouva.

Mulla on satavarma havainto siitä, että naiset senkun kaunistuvat mitä lähempänä ovat minun ikääni.
Esikoislikkani ikäiset näyttävät lapsilta ja äitini ikäiset taas öööh... iäkkäiltä. Mutta mun silmissäni semmoiset vajaa viiskymppiset on just parhaimmillaan.
 
Ja päivää kettinkiin.
Asioita hoideltu niimmaamperusteellisesti ja kahviakin juotu.

Ilmaiskirjasaalis:
Erno Paasilinna: Maailman sanoja ja tekoja, Lukemista kaikille
Matti Pulkkinen: Romaanihenkilön kuolema, Ehdotus rakkaustarinaksi
 
...oi, kyllä mä ainakin oon yöunien jälkeen sekä kaunis että niin terävänä *toljosilmähymppä tähän:....noooot :D!!


Mutta eipä kyllä haittaakaan, aina kun voivat joko näyttää mulle ovea jos aamunaamallani en kelpaa tai sitten itsevoivat äänestää jaloillaan(y).

Päivää sullekin :)!

Tiestikö että pikkiriikkisen isot sammakonpoikaset on lutuisia<3! Saavat aikaiseksi vienokainon kiljahduksen ja heti perään hervottoman hekotuksen :D!

Ja tiesitkö että torjantai on tolloilupäivä eli kanssaeläjien päiviä olen onnistunut lisäämään...jaa, voi se kyllä vähentymiseenkin päin keikahtaa:cautious::D..eniveis nauru oli herkässä.

Mutta hei, se on jo torjantai!! Viikonloppu taas edessä, jeee:)(y)!
 
o_O luulin saavani olla rauhassa kun kuukkelit on lomalla mut ei.... toisen tiimin eukot piti suuren menkkagallupin suureen ääneen. Mun poppikone sanoi jo että äänenvoimakkuus on haitallista korville mutta jäi epäselväksi tarkoittiko se musiikkia vai eukkoja.
 
o_O luulin saavani olla rauhassa kun kuukkelit on lomalla mut ei.... toisen tiimin eukot piti suuren menkkagallupin suureen ääneen. Mun poppikone sanoi jo että äänenvoimakkuus on haitallista korville mutta jäi epäselväksi tarkoittiko se musiikkia vai eukkoja.
...sun pitäs saada sekä vaarallisen että traumatisoivan työn lisää:cautious:.

Ehdottomasti.
 
  • Tykkää
Reactions: Bitch
Hola locas!
Kuista ja muista en tiijä, mutta hampaanpoistossa verihyytymällä on tosiaan suuri rooli paranemisessa. Aiempaan keskusteluun viitaten^.

Multa nyppästiin taannoin puolimätä poskihammas hiiteen, ja lääkäri varotti mua sen seittemän kertaa kivuliaasta dry socket -oireesta, joka vaanii hampaankolon imijää :confused:
 
vierailija
Hola locas!
Kuista ja muista en tiijä, mutta hampaanpoistossa verihyytymällä on tosiaan suuri rooli paranemisessa. Aiempaan keskusteluun viitaten^.

Multa nyppästiin taannoin puolimätä poskihammas hiiteen, ja lääkäri varotti mua sen seittemän kertaa kivuliaasta dry socket -oireesta, joka vaanii hampaankolon imijää :confused:
Voi kiitos - olin nimittäin ihan satavarma asiasta:)
Mistähän se nimi tulee, dry socket?
No, mulla on niin monta asiaa, missä huomaa kieliopilla olevan aika suuri merkitys. Esimerkiksi latinaa ne lääkäritkin joutuu yhä lukemaan, vaikkei monikaan sitä enää käytä missään muualla. Niin se aika muuttaa meitä:)
 
Hola locas!
Kuista ja muista en tiijä, mutta hampaanpoistossa verihyytymällä on tosiaan suuri rooli paranemisessa. Aiempaan keskusteluun viitaten^.

Multa nyppästiin taannoin puolimätä poskihammas hiiteen, ja lääkäri varotti mua sen seittemän kertaa kivuliaasta dry socket -oireesta, joka vaanii hampaankolon imijää :confused:
Se hyytymä on tärkeä pitää paikallaan mutta se on pidempiaikanen juttu. Giraffia koskee tänään se luun vääntely jos on koskeakseen.

Poistetun hampaan jättämään koloon pystyy säilömään riisiä vielä viikkoja poiston jälkeen
 
Laatuaikaa tirpanan kans ulkosalla :)

Pihamaalta löytyy muutama hassu vadelmapuska...olivat sitten hurjan hövelillä tuulella, sillä tarjosivat runsaan sadon :). Tasan tarkkaan herkutellaan kaikki iltapalan aikana, kun parhaimmillaan ovat tuoreina:p
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä