Naiset tarttee kauneusunensa.jaahas, tuhkimot hävis ennen puoltayötä.
Ilmankos mää oon sit vielä täälläjaahas, tuhkimot hävis ennen puoltayötä.
jos sä olet se lumikki seitsämästä hyypiöstä ?Ilmankos mää oon sit vielä täällä
Joo, lumikiihan sai prinssinsäjos sä olet se lumikki seitsämästä hyypiöstä ?
Nakkaa yks kenkä ikkunasta ja kokeile toimiiko.Joo, lumikiihan sai prinssinsä
Eihän lumikil ollu kenkää kun sehän oli unessa tai jossain koomas ja prinssi anto suudelman niin se heräs.Nakkaa yks kenkä ikkunasta ja kokeile toimiiko.
Joo, mut tossa ensin puhuttiin Tuhkimosta. Hän hukkas kenkänsä.Eihän lumikil ollu kenkää kun sehän oli unessa tai jossain koomas ja prinssi anto suudelman niin se heräs.
Höpö. Katoin leffaa Mr. Raffin tyären kaa, ko se lapsenlikkailee puolikkasta aamulla tovin. Ollaan Mr. Raffilla yökylässä kolmistaan, kun Mr. itse on vielä duunireissussa.jaahas, tuhkimot hävis ennen puoltayötä.
Joo, mut tossa ensin puhuttiin Tuhkimosta. Hän hukkas kenkänsä.
Lumikilla oli ne seitsemän hyypiötä.
Ruusunen nukkui sata vuotta.
Jos noi kolme yhdistää, niin hankkii ittelleen niin kovan kännin, että hukkaa toisen kenkänsä, nukkuu sata vuotta ja herää seittemän hyypiön vierestä, niin on 3x mahdollisuudet prinssin löytämiseen. Niin ja sammakoita pitää pussata.
Täällä vähän sama. Paitsi se aurinko.Lämmin talvipäivä tänään, +16 ja auringoinen paistelee
Yllättävän vähän väsyttää ku tietää, et muutaman tunnin päästä makoilen tohtorin penkissä ja se repii multa hampaita
En mä ainakaan haluais ostaa tyynyä, jota joku tuntematon on käyttänytEi ollu uudet tyynyt kyl hyviä, keskellä yötä piti vaihtaa vanhat takaisin. Ihme rapinaa ja hirveit ilmapalloja olivat. Voiko tyynyjä palauttaa jos niitä on pari tuntia käyttäny??
Ainaki ku nukkuu ni voi hetkeksi unohtaa miltä näyttää Paitti sit mää aina herään ku tissi on juuttunu kyljen alle tai muuta ikävääPäivää.
Kauneusunet on tässä iässä täysin turha ajatus, mutta jotkut unet kumminkin pakko välillä vetästä
Ikävää herätä tissi joko solmussa kyljen ympärillä tai sit naamalla kun ei saa henkeä . Varsinkin jos kyseessä on oma tissi.Ainaki ku nukkuu ni voi hetkeksi unohtaa miltä näyttää Paitti sit mää aina herään ku tissi on juuttunu kyljen alle tai muuta ikävää
No ei se kyl iästä ole kiinni. En mäkään ole yhtään kaunistunu vaik ihan joka yö nukunkinPäivää.
Kauneusunet on tässä iässä täysin turha ajatus, mutta jotkut unet kumminkin pakko välillä vetästä