Peli ilman sitä toista joukkuetta olis perkeleen tylsää touhua... Pelaamme eri joukkueessa..
Peli ilman sitä toista joukkuetta olis perkeleen tylsää touhua... Pelaamme eri joukkueessa..
ei kai tuo ihme ole. kukaan ei pelaa mun tiimissä... Pelaamme eri joukkueessa..
Mä asun rivitalossa eikä ole ovisilmääkään. Olohuoneen ikkunasta kyllä näkee joten kuten ovelle. Ainakin jos seistään oven edessä eikä nurkassa.Mitvit?
Mun ovikelloni ei soi koskaan, koska rappukäytävä on lukittu.
Jos se soi, niin en katso ovisilmästä koska silmä on liian lähellä päätä eikä oveni kestä luotia.
Mut jos ovikello soi niin kyseessä on joku jolla on avain.
Jolloin minä sanon, että asiasta olisi voinut tiedottaa kaksi viikkoa sitten Tänään tai nyt mikään ei käy.
Niin kait.Ne nyt vaan toisinaan on. Joskus joillekin. Joillekin taas ei.
Öithyvää yötä ketjulaisille.
No eihän sitä voi tietää että noin kävis jos sen "oikeanlaisen" tapais. Tai tapaako ketään, mistäs sitäkään tietää itse kukaan.Niin kait.
Minä olen niin saakelin suorasukainen, että jos tahtoo nähdä kuinka nopea nainen voikaan olla niin katsoo minun naisseikkailujani. Nainen nimittäin lähtee luotani nopeammin kuin ainutkaan ammus. Sadan metrin ennätystä ei tosiaankaan ole tehty millään stadionilla vaan se on rikottu monta kertaa lähtönopeudella nukkumaluukustani.
Onneksi kyseessä ei ole ampumahiihto. Ennätys jäisi rikkomatta ja mun kävisi huonosti.
Öitä.hyvää yötä ketjulaisille.
Niin kait.
Minä olen niin saakelin suorasukainen, että jos tahtoo nähdä kuinka nopea nainen voikaan olla niin katsoo minun naisseikkailujani. Nainen nimittäin lähtee luotani nopeammin kuin ainutkaan ammus. Sadan metrin ennätystä ei tosiaankaan ole tehty millään stadionilla vaan se on rikottu monta kertaa lähtönopeudella nukkumaluukustani.
Onneksi kyseessä ei ole ampumahiihto. Ennätys jäisi rikkomatta ja mun kävisi huonosti.
ÖitäNukkuun se on täälläkin mentävä.
Öitä.
Tokko kerkiää? Työntö ja tuijotus? Liian pitkä tuijotus saattaapi tuoda vaivaantuneen olotilanAi nii.
Tossa on ny etusivulla vissiin viikon roikkunut mystinen g- piste?
Hitto vie, jos mä olen naisen kanssa sillai niin nainen saa luvan kertoa mulle pisteensä ja sen mikä tuntuu hyvältä. Mä en ole ennustaja enkä semmoiseksi ala.
Minkäs perään Lunatic vinkuu sitten?Ei lunisjärjelläkään. Jos tässä tarkotetaan niitä mies/nainen-draamajuttuja.
Taitaa olla enemmän luonne- kuin sukupuolikysymys sellanenkin hevonpaska.
Ei meistä ihmisistä kaikki vingu romantiikan tai sukuelimien perään.
Tässä ketjussa taitaa 99,9% vinkua.
Ei taida vinkua mitään, kaikkea on, mitään ei puutu.Minkäs perään Lunatic vinkuu sitten?
No sulla menee hyvin sitteEi taida vinkua mitään, kaikkea on, mitään ei puutu.
Siitä en tiedä, mutta ainakaan en lue harlekiinikirjoja ja etsi unelmien peppejä tai keppejä.No sulla menee hyvin sitte
Emmiekään enään etti mittään.Siitä en tiedä, mutta ainakaan en lue harlekiinikirjoja ja etsi unelmien peppejä tai keppejä.
Peppi ei ole unelma vaan hän on olemassa.Siitä en tiedä, mutta ainakaan en lue harlekiinikirjoja ja etsi unelmien peppejä tai keppejä.