Pahimpia suopusikoita? Eli oletteko menossa jänkäperän maille?elokuulle kahen viikon reissu haukun kaa suunniteltu. lapin pahimpia suopusikoita kalastellen. nyt vaan tuntuu et pitäs hiukan levätä ja kasata itseensä.
Sodankylään?
Pahimpia suopusikoita? Eli oletteko menossa jänkäperän maille?elokuulle kahen viikon reissu haukun kaa suunniteltu. lapin pahimpia suopusikoita kalastellen. nyt vaan tuntuu et pitäs hiukan levätä ja kasata itseensä.
Halaus sinne.saas nähä et pääsiskö jo huomennna lomille, pää ja kroppa on loppu. ja kiekkokisatkin alkais.
paheksun pikinit päällä pötköttelyä toukokuussaOlipas touhukas päivä. Kävin salilla, öljysin terassin ja terassikalusteet ja sit nykäsin bikinit päälle ja painelin takapihalle pötköttämään.
Noh, mikä ny..Olipas touhukas päivä. Kävin salilla, öljysin bikinit ja painelin takapihalle mököttämään.
Mulla oli toppi ja shortsit.Olipas touhukas päivä. Kävin salilla, öljysin terassin ja terassikalusteet ja sit nykäsin bikinit päälle ja painelin takapihalle pötköttämään.
PAHEKSUNMulla oli toppi ja shortsit vaatekaapissa
hetan nurkile pikkujokia pyöriin. siitä sit johonkin.Pahimpia suopusikoita? Eli oletteko menossa jänkäperän maille?
Sodankylään?
Jos oisin ollut ilman, jollekin naapurille ois kumminkin tullut paha mielipaheksun pikinit päällä pötköttelyä toukokuussa
heinäkuussa niinkin
Kyllä ne ihan mun päällä oli.PAHEKSUN
onnex naiset on eläinrakkaitaMiten olin unohtanut tämän biisin olemassaolon?
Käsivarthen ja siitä sitä saksalaisten kenttätietä ylöspäin ihan päähän asti,sielä on tien päässä autiokämppä missä voi olla yötäki ja joku 6-7km polokua pitkin joelle oliko se lätäseno, sieläki laavut heti polun päässä valamiina ja joki jossa ON kalaa. EI haukea Lohta, taimenta, harria. Nätit paikat ei tartte pusikoissa rymytähetan nurkile pikkujokia pyöriin. siitä sit johonkin.
ja jos nyt lomille pääsee niin vene vesille ja ahvenia jahtaan. kutevia kuhia ei viitsi kiusata.Lomasuunnittelua teillä ei lainkaan? Meinaan jos joutuu arpomaan pääseekö huomenna lomille?
noissa käy kaikki muutkin. me ollaan ain haukun kaa siel mis muut ei käy. pieniä jokia ja isoja harreja. ja pirusti kävelyä.Käsivarthen ja siitä sitä saksalaisten kenttätietä ylöspäin ihan päähän asti,sielä on tien päässä autiokämppä missä voi olla yötäki ja joku 6-7km polokua pitkin joelle oliko se lätäseno, sieläki laavut heti polun päässä valamiina ja joki jossa ON kalaa. EI haukea Lohta, taimenta, harria. Nätit paikat ei tartte pusikoissa rymytä
Pusikoista jos tykkäät (ja kalastuksesta) voin neuvoa sulle sielä jänkäperillä hyvät ottiojat ja joet.
En tiedä miksi sydämenasioista on tehty niin saatanan vaikeita, että ei niiden kanssa ihminen pärjää.hetan nurkile pikkujokia pyöriin. siitä sit johonkin.
Niin se on että jos haluaa isoja saaha niin kävelyä tullee. Tai ei aina isojakaan mutta että saa. Sormensa haisemaan muultakin kuin silliltä.ja pirusti kävelyä.
eikä mulle se saalis tärkeä ole. jos löydän uuden nätin paikan niin voin vain istua ja kuunnella kosken kohinaa. toki kiva on perhostella siinä samassa.Niin se on että jos haluaa isoja saaha niin kävelyä tullee. Tai ei aina isojakaan mutta että saa. Sormensa haisemaan muultakin kuin silliltä.
.. Pelaamme eri joukkueessa..eikä mulle se saalis tärkeä ole. jos löydän uuden nätin paikan niin voin vain istua ja kuunnella kosken kohinaa. toki kiva on perhostella siinä samassa.
Ne nyt vaan toisinaan on. Joskus joillekin. Joillekin taas ei.Kuinka nuo sydänasiat osaavatkin olla niin vaikeita
Mitvit?Joku soitti vielä ovikelloa ja kun menin avaan, ketään ei näkynyt.