The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
hetan nurkile pikkujokia pyöriin. siitä sit johonkin.
Käsivarthen ja siitä sitä saksalaisten kenttätietä ylöspäin ihan päähän asti,sielä on tien päässä autiokämppä missä voi olla yötäki ja joku 6-7km polokua pitkin joelle oliko se lätäseno, sieläki laavut heti polun päässä valamiina ja joki jossa ON kalaa. EI haukea :) Lohta, taimenta, harria. Nätit paikat ei tartte pusikoissa rymytä :D

Pusikoista jos tykkäät (ja kalastuksesta) voin neuvoa sulle sielä jänkäperillä hyvät ottiojat ja joet.

Käsivarthen ja siitä sitä saksalaisten kenttätietä ylöspäin ihan päähän asti,sielä on tien päässä autiokämppä missä voi olla yötäki ja joku 6-7km polokua pitkin joelle oliko se lätäseno, sieläki laavut heti polun päässä valamiina ja joki jossa ON kalaa. EI haukea :) Lohta, taimenta, harria. Nätit paikat ei tartte pusikoissa rymytä :D

Pusikoista jos tykkäät (ja kalastuksesta) voin neuvoa sulle sielä jänkäperillä hyvät ottiojat ja joet.
noissa käy kaikki muutkin. me ollaan ain haukun kaa siel mis muut ei käy. pieniä jokia ja isoja harreja. ja pirusti kävelyä.

hetan nurkile pikkujokia pyöriin. siitä sit johonkin.
En tiedä miksi sydämenasioista on tehty niin saatanan vaikeita, että ei niiden kanssa ihminen pärjää.

Yhtäällä on tinkulainen joka viettää elämää etsien hyvää miestä.
Toisaalla on poikalainen joka on hyvä mies ja lisäksi saisi koiran kaupan päälle.

Mä en totisesti osaisi hoitaa Amorin hommaa päivääkään koska jos tinku ja poika eivät vikkelästi löydä toisiaan niin kaikki ampumani nuolet menevät ohi maalin.

Kuinka nuo sydänasiat osaavatkin olla niin vaikeita, että ei niitä miesjärjellä voi käsittää.

Joku soitti vielä ovikelloa ja kun menin avaan, ketään ei näkynyt.
Mitvit?
Mun ovikelloni ei soi koskaan, koska rappukäytävä on lukittu.
Jos se soi, niin en katso ovisilmästä koska silmä on liian lähellä päätä eikä oveni kestä luotia.
Mut jos ovikello soi niin kyseessä on joku jolla on avain.
Jolloin minä sanon, että asiasta olisi voinut tiedottaa kaksi viikkoa sitten Tänään tai nyt mikään ei käy.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä