Sen takia juuri se tarraei Suomessa oo empaattisia ihmisiä
luin muuten jostain että ranteet pitää vetää auki pitkittäin eikä poikittain niinkuin luulis
Sen takia juuri se tarraei Suomessa oo empaattisia ihmisiä
luin muuten jostain että ranteet pitää vetää auki pitkittäin eikä poikittain niinkuin luulis
Kyllä mä vähintään lapsilleni viestin jättäisin.Eikö empaattinen ihminen yleensä jätä viestin läheisilleen, miksi halusi lähteä.
Kyllä on.ei Suomessa oo empaattisia ihmisiä
nyt taidat kyllä liioitella enemmän kuin olis suotavaaKyllä on.
no kuka.Kyllä on.
Niin on.Kyllä on.
Versio ennenkuin viski ja sikarit vieneet äänen
Mie ainakin tsekkaan kaikkiihan turha noita musavideoita on linkkailla, ei niitä kukaan kuuntele
jos tota joutuis kuuntelemaan.tapan itteni
Mä kuuntelen, joskus jopa epekin biisejä.ihan turha noita musavideoita on linkkailla, ei niitä kukaan kuuntele
Kyllä mä kuuntelen, jos nyt en koko biisiä niin ainakin alun. Riippuen mistä kappaleesta tykkään.ihan turha noita musavideoita on linkkailla, ei niitä kukaan kuuntele
Lomasuunnittelua teillä ei lainkaan? Meinaan jos joutuu arpomaan pääseekö huomenna lomille?saas nähä et pääsiskö jo huomennna lomille, pää ja kroppa on loppu. ja kiekkokisatkin alkais.
elokuulle kahen viikon reissu haukun kaa suunniteltu. lapin pahimpia suopusikoita kalastellen. nyt vaan tuntuu et pitäs hiukan levätä ja kasata itseensä.Lomasuunnittelua teillä ei lainkaan? Meinaan jos joutuu arpomaan pääseekö huomenna lomille?
jos suon ojista meinaat pyytää niin pitäs olla ulliveen aikaan liikkeelläelokuulle kahen viikon reissu haukun kaa suunniteltu. lapin pahimpia suopusikoita kalastellen. nyt vaan tuntuu et pitäs hiukan levätä ja kasata itseensä.
aijaaha..Mä kuuntelen, joskus jopa epekin biisejä.