The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mitvit?
Mun ovikelloni ei soi koskaan, koska rappukäytävä on lukittu.
Jos se soi, niin en katso ovisilmästä koska silmä on liian lähellä päätä eikä oveni kestä luotia.
Mut jos ovikello soi niin kyseessä on joku jolla on avain.
Jolloin minä sanon, että asiasta olisi voinut tiedottaa kaksi viikkoa sitten Tänään tai nyt mikään ei käy.
Mä asun rivitalossa eikä ole ovisilmääkään. Olohuoneen ikkunasta kyllä näkee joten kuten ovelle. Ainakin jos seistään oven edessä eikä nurkassa.
Ehkä siinä ehti joku käymään ja olis ollut jotain asiaakin tai sitten oli joku pilasoitto. Tiedä häntä.

No heti vähän taakkepäin sanojani otan, kun istun Norjassa vuonon äärellä joka on 300m syvä ja takanani 1000m korkea vuori jossa heinäkuussakin ainakin pohjoispuolella lumet päällänsä ja rasvatyyni meri siinä edessäni niin en tarvitse mitn muuta. Tai kämpälläni jonne pääsen kerran vuodessa niin yöllä kun aurinko paistaa täydellä terällä on mahtavaa katsella hiljaa virtaavaa jokea, kuunnella hiljaisuutta ja olla vaan.

• Tykkää
Reactions: famipala ja poika
Ne nyt vaan toisinaan on. Joskus joillekin. Joillekin taas ei.
Niin kait.

Minä olen niin saakelin suorasukainen, että jos tahtoo nähdä kuinka nopea nainen voikaan olla niin katsoo minun naisseikkailujani. Nainen nimittäin lähtee luotani nopeammin kuin ainutkaan ammus. Sadan metrin ennätystä ei tosiaankaan ole tehty millään stadionilla vaan se on rikottu monta kertaa lähtönopeudella nukkumaluukustani.
Onneksi kyseessä ei ole ampumahiihto. Ennätys jäisi rikkomatta ja mun kävisi huonosti.

Niin kait.

Minä olen niin saakelin suorasukainen, että jos tahtoo nähdä kuinka nopea nainen voikaan olla niin katsoo minun naisseikkailujani. Nainen nimittäin lähtee luotani nopeammin kuin ainutkaan ammus. Sadan metrin ennätystä ei tosiaankaan ole tehty millään stadionilla vaan se on rikottu monta kertaa lähtönopeudella nukkumaluukustani.
Onneksi kyseessä ei ole ampumahiihto. Ennätys jäisi rikkomatta ja mun kävisi huonosti.
No eihän sitä voi tietää että noin kävis jos sen "oikeanlaisen" tapais. Tai tapaako ketään, mistäs sitäkään tietää itse kukaan.

Niin kait.

siis aakoo tarkoitti siis tätä :D

Ai nii.
Tossa on ny etusivulla vissiin viikon roikkunut mystinen g- piste?

Hitto vie, jos mä olen naisen kanssa sillai niin nainen saa luvan kertoa mulle pisteensä ja sen mikä tuntuu hyvältä. Mä en ole ennustaja enkä semmoiseksi ala.

• Tykkää
Reactions: epek
Ai nii.
Mulla jäi vapusta putki päälle. Eikä se lopu tänään koska mulla on kaapissa vielä neljä jallua ja laatikko kaljaa.
Joten juopotteluni loppuu aikaisintaan huomenna.

Jos mun elopainoinen mies vetää vuorokaudessa tommoisen määrän eikä kuole niin onhan se täysin käsittämätöntä. Tarkoittaa myös sitä, että juomisessa ei ainakaan kymmeneen vuoteen ole ollut mitään hauskaa. Joten ainoa vaihtoehtoni on olla ilman. Tai kuolla juoppona.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä