KylläMyydäänkö tokmannilla aluslakanoita?
KylläMyydäänkö tokmannilla aluslakanoita?
No hyvä, ei tarvi ees olla mitään erikoista kunhan nyt jotain.Kyllä
Ei ole erikoista, Kotikulta-merkkiä myyvät.No hyvä, ei tarvi ees olla mitään erikoista kunhan nyt jotain.
Juu ei tarviikaan olla.Täytyy käydä katsomassa.Ei ole erikoista, Kotikulta-merkkiä myyvät.
Mulla on patjan päällä lakana.No hyvä, ei tarvi ees olla mitään erikoista kunhan nyt jotain.
vähän normaalia parempi lakana on tehty puuvillasatiinistaEn minäkään tiedä mikä se erikoinen sit olis. Nää nyt ei vaan tuu mulle itelleni.
Omaan käyttöön voi ostaa mutta nää nyt tulee ihan tutulle matkalakanoiksi joten ei tarvi olla mitään ihmeellistä.vähän normaalia parempi lakana on tehty puuvillasatiinista
voin suositella
Se on mulla.Kuka on varastanu mun vasaran?
En löydä sitä mistään
Se on kuule vieläkin päiväIltaa nro 2. Iltapalat, pesut yms hoidettu, keittiö siivottu ja tiskari päällä. Nyt hetki täällä ja sitten nukkumaan.
Tämä selväSe on mulla.
Se on semmoinen juttu, että...En minäkään tiedä mikä se erikoinen sit olis. Nää nyt ei vaan tuu mulle itelleni.
Toisilla kuule kohta yö. Jos olisi järkevä, niin menis nyt jo nukkumaan.Se on kuule vieläkin päivä
On vain päivä ja päiväunetToisilla kuule kohta yö. Jos olisi järkevä, niin menis nyt jo nukkumaan.
Laitoin pannun tiskikoneeseen, virhePäiväkahveet
Ojentaa kupillisenLaitoin pannun tiskikoneeseen, virhe
Mie juon siunkin puolesta
KätevääKahvi IV:nä ja katetri toiseen päähän