Boobabe
Vai pikkasen pipi. Ripulia ja oksettava olo.voi sitä töihin mennä vaikka masu on vähän pipi
Vai pikkasen pipi. Ripulia ja oksettava olo.voi sitä töihin mennä vaikka masu on vähän pipi
Huomenta!
Mulla on probleema. Mä en muista luottokortin tunnuslukua! Tai muistan että se alkaa *** mutta se viimeinen numero on kadonnut muistista. Oivoivoi.
Lähre vähän kurvailee
näppäimistö eteen ja laitat siihen numeron vanhasta muistista. noin se selviää ainaki mulla jos muisti pätkii.Huomenta!
Mulla on probleema. Mä en muista luottokortin tunnuslukua! Tai muistan että se alkaa *** mutta se viimeinen numero on kadonnut muistista. Oivoivoi.
Sitä on vasta parin viikon kuluttua ja on hiukkasen noloa ajella talvirenkailla.Osta käteisellä
Kokeile muistaisitko miten näpyttelet numerot.Huomenta!
Nii-i, siten noi kolme ekaa tuli mieleen mutta se viimeinen puuttuu silti. Mulla on to-del-la valikoiva muisti.näppäimistö eteen ja laitat siihen numeron vanhasta muistista. noin se selviää ainaki mulla jos muisti pätkii.
Huomenta!Kokeile muistaisitko miten näpyttelet numerot.
Huomentapäivää.
Sitten voi olla hankalampaa. Jos se numero vaikka muistuis mieleen ihan yhtäkkiä jossain vaiheessa. Mulle on kanssa joskus käynyt noin etten muistanut tunnuslukua kun rahaa olin nostamassa. Sitten jossain vaiheessa se tuli mieleen. Inhottavaa tuollainen on.Huomenta!
Mä en oo käyttänyt tuota korttia kuin kymmenisen kertaa, ei toimi siis näkö- eikä liikemuisti kunnolla.
kyllä niillä viimekesäsillä renkaiila voi pari viikkoa vetääSitä on vasta parin viikon kuluttua ja on hiukkasen noloa ajella talvirenkailla.
Ei voi, EI voi.kyllä niillä viimekesäsillä renkaiila voi pari viikkoa vetää
meniks heittää ne syksyllä roskikseen?Ei voi, EI voi.
No en, mutta sinne ne olisivat kuuluneet jo syyskuussa...meniks heittää ne syksyllä roskikseen?
Nypi nastat pois ja ajele kesä niilläNo en, mutta sinne ne olisivat kuuluneet jo syyskuussa...
Mut sit ois syksyllä sama probleemi.Nypi nastat pois ja ajele kesä niillä
Niin, tai tilata ne renkulit ja maksaa netissä ja ajella ne talvitassut takakontissa sen pari päivää kun ne renkaat matkaavat tänne. Joo, niin mä teen. Sit eivät poliisit syö mua kun nytän että just oon menossa vaihtamaan.tai sitte voi pyytää rengasliikkeestä maksuaikaa
meinaatko ite punoa ne kumit vanteille?Niin, tai tilata ne renkulit ja maksaa netissä ja ajella ne talvitassut takakontissa sen pari päivää kun ne renkaat matkaavat tänne. Joo, niin mä teen. Sit eivät poliisit syö mua kun nytän että just oon menossa vaihtamaan.
meinaatko ite punoa ne kumit vanteille?
tekeekö ne ilmatteeks vai aattelitko siiheksi muistaa pin-koodin?Eeee, vaan tilaan ne liikkeeseen joka sit saa vaihtaa ne. Toimi ainakin toissavuonna niin.
No kyllä mulla sen verran käteistä on. Noi renkaat vaan ovat vähän tyyriitä käteisellä maksettavaksi tähän vuodenaikaan.tekeekö ne ilmatteeks vai aattelitko siiheksi muistaa pin-koodin?