The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Nyt eikun hankkimaan sopivat välineet (y)
Nojaa, mehupilleistä voisi näperrellä letkun laittamalla ne sisäkkäin. Neula itse asiassa löytyy, sellainen eksynyt meille joskus rakonnpuhkaisua varten. Jäi käyttämättä ja tuolla se on lääkepakissa. Ei steriili enää, mutta toki puhdas. Lisää letkua ja vaikka k-kaupan muovipussi keruuastiaksi...
Kenelle laitetaan eka? Sisar Toffee vetää jo hanskoja käteen (y)
 
Mulla on aina valo eteiseksi kutsutussa. On ollu jo viis vuotta 24/7.
Noi watin ledit ei sähkölaskussa tunnu suussa eikä persessä joten palakoon.

On aina kiva tulla nukkumaluukkuun jos on pienikin valo päällä. Puhumattakaan jos herää yöllä mennäkseen käymään vessassa.
Samalla lokiikalla meillä kylppärissä valo kunnes lapsi on nukahtanut. Mutta en mä ny yöllä pidä valoja.
 
Yinksu
Nojaa, mehupilleistä voisi näperrellä letkun laittamalla ne sisäkkäin. Neula itse asiassa löytyy, sellainen eksynyt meille joskus rakonnpuhkaisua varten. Jäi käyttämättä ja tuolla se on lääkepakissa. Ei steriili enää, mutta toki puhdas. Lisää letkua ja vaikka k-kaupan muovipussi keruuastiaksi...
Kenelle laitetaan eka? Sisar Toffee vetää jo hanskoja käteen (y)
Öh, taidan tyytyä siihen että aamuyöllä joutuu kömpimään vessaan, ei kuulosta nyt kovin houkuttavalta toi systeemi.
 
Nojaa, mehupilleistä voisi näperrellä letkun laittamalla ne sisäkkäin. Neula itse asiassa löytyy, sellainen eksynyt meille joskus rakonnpuhkaisua varten. Jäi käyttämättä ja tuolla se on lääkepakissa. Ei steriili enää, mutta toki puhdas. Lisää letkua ja vaikka k-kaupan muovipussi keruuastiaksi...
Kenelle laitetaan eka? Sisar Toffee vetää jo hanskoja käteen (y)
Öööö.... Kokeillaan ensin siulle :barefoot:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä